Nou maar hopen dat we in haarlem komende winter wat moois kunnen met de left overs van de wk baan!
YEAH! En ik hoop de nodige races / wedstrijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou maar hopen dat we in haarlem komende winter wat moois kunnen met de left overs van de wk baan!
met een Hobbywing regelaar de E hebt gewonnen :wink:
En alex, mocht je die opname van de 1e E nog ergens online willen delen stuur me de download link aub berg leuk om te hebben
2 sets banden voor 6 kwalies waarbij één set banden 2 runs goed zijn. Morgen 1 nieuwe set voor 3 finales die dus ook hooguit 2 runs presteert. Daar betaald men dan grof geld voor om mee te doen.
Is dat leuk voor de rijder? is een serieuze vraag.
2 sets banden voor 6 kwalies waarbij één set banden 2 runs goed zijn. Morgen 1 nieuwe set voor 3 finales die dus ook hooguit 2 runs presteert. Daar betaald men dan grof geld voor om mee te doen.
Is dat leuk voor de rijder? is een serieuze vraag.
Frans, ik heb niet in die tijd gereden dat jij pro10 hebt gereden dus dat weet jij beter dan ikAlexander: Hoelang rij jij met een setje banden ? Op de WK's Pro 10 reden de toppers ook maar 1 heat met een setje. Daarna "presteerden" de banden ook niet meer. Zijn dan de banden slecht of zit het hem in het gebruik ?