Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deed men dit? Het aantal lasten verhogen. Ik kan me voorstellen dat men een zwaardere last aan boord nam, niet in kuub maar in gewicht. Ik begreep dat men daarvoor minder geschut of andere zaken meenam. Om de diepgang te verhogen. Er werd voornamelijk gekeken bij het laden naar de ligging van het schip. Daarvoor waren er voor en achter op het schip watermarkeringen aangebracht. Het was zelfs zo dat men voor het drinkwater dat men verbruikte, de lege vaten met zeewater werden gevuld tijdens de reis.hoe leg je dan uit dat een schip van 100 voet van 100 tot 140 lasten gaat dat moet toch ergens zitten en dan leek het mij logisch dat men het ruim groter maakt en je kan alleen maar omhoog omdat je schip even lang blijft
Dat is niet zo. Dat heb ik ook verklaard en uitgelegd met de scheerstrook.de berghouten moeten verplaatst worden omdat ze aan de uitwatering zitten
Hopelijk gaat het wat beter met je handen inmiddels, ik lees het nu pas... Bedankt voor het delen van de YouTube video. Daar ga ik eens voor zitten. Dan ben je vast ook wel bekend met Olha Batchvarov op YouTube. (de link doet een beetje raar, dus dan maar even intypen op YouTube, sorry)
Dank je Peter, het gaat redelijk met de handen. Ik kan nog geen kracht uitoefenen en vaker pauzeren. Volgende week terug naar de neuroloog om te kijken wat de vervolg stappen worden.Hopelijk gaat het wat beter met je handen inmiddels, ik lees het nu pas... Bedankt voor het delen van de YouTube video. Daar ga ik eens voor zitten. Dan ben je vast ook wel bekend met Olha Batchvarov op YouTube. (de link doet een beetje raar, dus dan maar even intypen op YouTube, sorry)