Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens, dat gaat vast goed komenIk denk dat jij intussen je sporen ook wel verdiend hebt vriend Heinrich![]()
Ik denk dat jij intussen je sporen ook wel verdiend hebt vriend Heinrich![]()
Helemaal mee eens, dat gaat vast goed komen![]()
Prachtig werk! En hele mooie detail foto’s! Ga ik zeker als referentie gebruiken als ik mijn eigen poging van de WB doe!
Hoi Heinrich. Ik had het al gepost op het SoS, maar hier ook wel aardig om te vermelden:
Je vermeldde dat er meer schepen waren die ook de naam WB droegen.
Vandaag kreeg ik van mijn admiraal een boek met oude luchtfoto's;
Bekijk bijlage 487113
Daarin ook deze van de walvisvaarder met die naam op de Wilton/Feijenoord-werf tussen Vlaardingen en Schiedam:
Bekijk bijlage 487112
Als bijzonderheid in de tekst naast de foto:
Dit was de 2e Willem Barendsz, de 1e kreeg na 9 jaar zijn oorspronkelijke functie als tankschip weer terug.
Ook dit schip (de 2e) was slechts 9 jaar in gebruik als walvisvaarder. Daarna voer het onder de Zuid-Afrikaanse vlag voor een visverwerkingsbedrijf. Ook dit schip (de 2e) was slechts 9 jaar in gebruik als walvisvaarder. Daarna voer het onder de Zuid-Afrikaanse vlag voor een visverwerkingsbedrijf.
Dus met een link naar jou roots.
Gr. Peter
Mooi geworden Heinrich![]()
Mooie vorderingen, mooi uitgevoerd en mooi hoe de dame voor de spiegel poseert.![]()
Ziet er prachtig uit! Mooie vorderingen!
Ga je vrijdag weer in lockdown?Ik zag op het nieuws dat er weer een Covid uitbraak is in jouw provincie.
De vorm begint er al aardig in te komen zo Heinrich, mooi hoor![]()