WillydeWoofer
Forum veteraan
Zo heet het nieuwe topic over de zenders;
Robbe Futaba F-14 35MHz en T2M 2.4GHz 4CH
Robbe Futaba F-14 35MHz en T2M 2.4GHz 4CH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor alle duidelijkheid: Op Marktplaats stond een advertentie van een man die gestopt was met de hobby. Hij had (nu heb ik ze) 3 houtbouw zwevers, 2 paar vleugels, 2 zenders en 2 lipo's.
Vandaag ga ik eens kijken wat het precies allemaal is. Ik zal als eerste een nieuw topic (om te voorkomen dat jullie je gaan vervelen) over de zwevers openen en ook eentje over de zenders. Die zenders kunnen weer verkocht worden.
p.s. het griepvirus dat mij al de hele week aanvalt, zal wel verdwijnen. het vliegvirus lijkt blijvend.
OK, nu is het een mooi moment om mede te delen dat phase 3 van het modelbouwvirus een overvol hobbyhok in 9 van de 10 gevallen zo begint.
Je ziet iets wat leuk lijkt, maar wat je eigenlijk absoluut niet nodig hebt, en je koopt het toch. En later vraag je jezelf af waarom je het eigenlijk hebt gedaan want je had je zinnen gezet op 1 bepaald vliegtuig en je hebt nu meerdere toestellen die nog nooit eerder in je opgekomen waren om ooit te willen bezitten.
![]()
Even inhaken op boxer; wie maakte er nu een echte boxer? OS of Saito?
Er staat me iets bij dat één van de twee een twin maakte en de andere een boxer?
Da's jammer... prijzen zijn op het moment nog redelijk in EU...
in de USA begint het nu door te slaan op eBay.
Toekomstig worden de motoren alleen maar meer waard?
OK, nu is het een mooi moment om mede te delen dat phase 3 van het modelbouwvirus een overvol hobbyhok in 9 van de 10 gevallen zo begint.
Je ziet iets wat leuk lijkt, maar wat je eigenlijk absoluut niet nodig hebt, en je koopt het toch. En later vraag je jezelf af waarom je het eigenlijk hebt gedaan want je had je zinnen gezet op 1 bepaald vliegtuig en je hebt nu meerdere toestellen die nog nooit eerder in je opgekomen waren om ooit te willen bezitten.
![]()
I blame Trump... in de USA begint het nu door te slaan op eBay. ...
Geen idee hoeveel fases er in totaal zijn, maar onderstaand de laatste fase.Paul ik moet van Willemien vragen, hoeveel fases er in totaal zijn? Ze staat op het punt mijn psychiater te bellen.
I blame Trump
Geen idee hoeveel er zijn, maar dit is de laatste.
"... And when your hand is on your heart ... ..."* Donald Trump(et), grootste blaaskaak aller tijden.
Waarschijnlijk ook Willy's favoriete Pink Floyd album, met zoveel kopertoeterij.Laten we dan maar meteen naar hun allerbeste album gaan ...
De dollar staat gunstig. Zojuist € 204,00 betaald voor de Venture incl. verzendkosten. In Nederland komen daar nog BTW en Invoerrechten bij. Verder hopelijk niks.