Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor dat geld beter een trackstar...Wat si dr mis met de velinion motor? Doet het toch ook prima!
Als de motor van hobbyking niet werkt, maak je een filmpje en ze sturen een nieuwe op. Bovendien is een motor van hobbyking 3x zo goedkoop als een velineonmotor
Je hebt voor dat geld een turnigy combo en een lipo accu....
Ik heb toch egt een nieuwe esc toegestuurd gekregendat geloof je toch zelf niet?
Ik heb toch egt een nieuwe esc toegestuurd gekregen![]()
Als de motor van hobbyking niet werkt, maak je een filmpje en ze sturen een nieuwe op. Bovendien is een motor van hobbyking 3x zo goedkoop als een velineonmotor
Je hebt voor dat geld een turnigy combo en een lipo accu....
Ik ging er van uit dat de Ts en velineon motor in nl zou gaan kopen.lol,filmpje van een motor en een esc gekregen .....
kee , stuur maar even de linkjes voor de set en een lipo voor $ 60, want daar haal ik ze (velineon 3500 )voor incl shipping ....
![]()
Voor de Slash 4x4 is de HobbyWing WP-SC8 met 3656SD 4000kV een zeer goede combo, het grootste probleem is de prijs. Zelf de set met de 3400kV gekocht voor 120 euro op eBay. Dat komt het dichtste bij een Traxxas Velineon.