Welke motor Hobbywing of Yellow RC

Ik denk ook dat de TS ook na veel zoekwerk ook niet bij $60 uit gaat komen... Als het mij als niet lukt in een uurtje google afstruinen, dan de TS al zeker niet. Overigens zijn de meeste hobbyking motoren en esc van dezelfde fabrikant als hobbywing, alleen je betaalt niet $40 extra voor een leuk stickertje. Zou bij de gevorderden hier op het fora wel bekend moeten zijn ;) zie maar:
HOBBYWING TECHNOLOGY CO., LTD.
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

mvg Tom

Pfff

Ebay.com
Velineon 3500 zoeken

Free shipping rond de $62-$65

Suc7

Tot nu toe een keer mn geld terug moeten vorderen via paypal en geeb problemen gehad.
1 ervaring is natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal.

Zowel vanuit het standpunt als winkelier als dat van consument kan ik je bij deze informeren dat je beter van je eigen verstand uit kan gaan dan vertrouwen op PayPal. Het kan best zijn dat een case een keer in je voordeel wordt afgesloten, maar dat zegt niets over dat je in het algemeen toch echt altijd aan het kortste eind trekt.

ik begrijp niet wat er mis is met hobbyking...
Ik heb laatst een accucell 6 lader, een 3S 5000 mah lipo, een 1:10 60 amp esc met motor en een snelle, sterke servo voor 122 euro gekocht.
Ik gebruik deze spullen in een 1:10 onroad en gaat belachelijk hard.
Nog nooit problemen gehad met de kwaliteit van hobbyking.

ik begrijp niet wat er mis is met hobbyking...
Ik heb laatst een accucell 6 lader, een 3S 5000 mah lipo, een 1:10 60 amp esc met motor en een snelle, sterke servo voor 122 euro gekocht.
Ik gebruik deze spullen in een 1:10 onroad en gaat belachelijk hard.
Nog nooit problemen gehad met de kwaliteit van hobbyking.
Precies, ook 2 lipos van hk, brushless set, programmeerkaart en zenderset. Nooit problemen gehad :)

Back