Weer een nieuw merk FBL--BEASTX--

kost een beetje giro ook dus keuze is zo gemaakt,alhoewel ik zelf 4mnd flybarless (Mikado) heb en nog geen fatsoenlijke vlucht ermee gemaakt!

Laatst bewerkt:
Volgens mij is di een product van Freakware. De reclame kleuren zijn hetzelfde...
Raquel Berlot vloog vorig jar met het prototype hiervan in Spanje.
Het zag er solide uit, en het prototype ook :p

Laatst bewerkt:
Levering week 15, is mij gemailed en hier staat de handleiding in het Duits.

http://beastx.com/BDAMB.pdf

Kunnen we ons vast voorbereiden! Ziet er allemaal goed doordacht en degelijk uit.

Ja ziet er goed uit die handleiding
Nu maar afwachten of ze ook gaan waarmaken wat ze beloven.
En dat allemaal voor 139 euro wat zullen de andere flybarless producenten balen van deze prijs, als deze unit een succes blijkt zullen zij ook flink omlaag moeten met hun prijzen!

Ik heb niks in de handleiding kunnen vinden over het progammeren via de computer, daar adverteren ze wel mee.

Ik heb de handleiding doorgenomen en alles staat erg duidelijk omschreven veel beter als bij de Vstabi V4 die ik nu gebruik. Helaas heb ik met andere systemen buiten Vstabi nog geen ervaring.

Ben benieuwd wanneer ik de beast binnen krijg heb van Freakware helaas nog niets vermomen maar verwacht aankomende week iets van hun te vernemen.

Als ik idd ook nog niets vernomen heb dan ga ik
bij INTERMODELLBAU IN DORDTMUND (14 t/m 18 april) eens
een babbeltje met ze maken ,daar ik er elk jaar heen gaat kan ik is mooi bij ze langs gaan.
Ik ga bij Heli-pro mijn nieuwe telg 500 klasse op halen!
Dit is de ALIEN 500CF FBL(natuurlijk voor de BeastX)
en rotorbladen zoeken want die worden daar soms echt heel goedkoop aangeboden,op accu's ben ik uitgezocht en blijf bij de verschrikkelijk goede HyperionG3 series.
Als iemand nog iets weet wat te scoren daar wat een absolute aanrader is laat het me horen.
gr martin

Iemand enig idee hoe het zit met de USB-Interface?

Volgens BeastX is het optioneel en bij Freakware hebben ze hem niet als option part:confused:

Ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden (ook op de Protos500)
Ik ga er zeker verslag van doen.
Ben net als jij ook benieuwd naar de USB interface Mario.
Denk dat we nog even moeten afwachten wat er precies allemaal bij zit als de eerste batch uitgeleverd gaat worden.

Hoi Mario,

Ik heb de beastx al enige tijd geleden besteld en bij de bestelling staat erbij dat deze met usb interface wordt geleverd. Nu even afwachten ik hoop hem deze week te kunnen ophalen.

Mvg

Ed

Hoi Mario,

Ik heb de beastx al enige tijd geleden besteld en bij de bestelling staat erbij dat deze met usb interface wordt geleverd. Nu even afwachten ik hoop hem deze week te kunnen ophalen.

Mvg

Ed

In eerste instantie hadden zij een actie, die was dus met een gratis interface.

Deze actie is er nu niet meer:( maar de interface wordt ook niet los aangeboden:confused:

Eric, ik heb ze al een mail gestuurd, als ik wat hoor laat ik het wel weten.

Gr,

Mario

IK heb ondertussen al 4 mails verzonden 2x in het engels en 2x in steen kolen duits
Met als gevolg geen replay terug.
Betaling gedaan 22 januari dus met usb interface actie!
Dus blijf het een verrassing want als ze het presteren ze op Intermodellbau Dordtmund te verkopen ga ik daar echt uit mijn dak.
gr martin

Hoezo Martin, omdat je hem dan eerder hebt dan wij? Het is je overigens door die moeite te nemen, gegund hoor! Ben net zo benieuwd als jij. Hoop alleen dat je dan snel je ervaringen post hier. :rolleyes:
Begint een leuk draadje te worden!
........... als ze het presteren ze op Intermodellbau Dordtmund te verkopen, ga ik daar echt uit mijn dak.
gr martin

Het is net dat ik die moeite ervoor neemt!
Ik ga zowiezo al 14jaar elke vrijdag naar de Intermodellbau!
Normaal kijk ik of er wat te scoren valt en dan bedoel ik echt van alles.
Daar de plaatselijke vereniging altijd op de beurs staat heb ik vrij parkeren en entree.
De 250km rij ik in 2 1/2 uur en dan heb ik een leuke dag.
Jaren geleden werden de eertse series Align 450 heli's met brushless en regelaar direct van een pallet verkocht voor €99
Standaard elk jaar meenemen zijn de 2 en 4mm gold pluggen,silicone kabel in diverse maten, servosnoertjes,assortiment aan imbus boutjes voor de heli.(die scoor je in de treinen hal) b.v.
En dit jaar haal ik een Alien 500cf fbl heli op ,van heli pro om weer eens wat anders te bouwen(vind ik persoonlijk een erg mooie en goed uit gedachte heli)
Als je goed oplet is het best wel leuk en aan het eind van de dag geen voeten meer over.
Lekker hapje eten bij de Pfefforkorel bij het station en dan retour.

gr martin

Laatst bewerkt:
Back