Weer een nieuw merk FBL--BEASTX--

Ik heb er last van met de revolution-E van heli-pro met een bls 251 en met de trex 550
Met een DS620 en je leest op het beastx forum toch wel heel veel heck problemen.

Ik ga waarschijnlijk een Beastx kopen nu is mijn vraag moet ik ergens op letten dat ik zeker de laatste versie heb of zit hier geen verschil op?

3.0 is de laatste die pas een maand uit is.
Maar er zijn meerdere die jou kunnen helpen met de upgrade USB interface. (zoals ik bijvoorbeeld).

3.0 is de laatste die pas een maand uit is.
Maar er zijn meerdere die jou kunnen helpen met de upgrade USB interface. (zoals ik bijvoorbeeld).

Zijn ze met deze update te koop of is het altijd via de USB te uploaden.
Ik ga geen 3d vliegen (kan ik niet). Voorlopig ben ik niet van plan op de USB aan te schaffen.

Heb er eentje met versie 2.0. Voorlopig zal er geen update inzitten want ik heb geen USB.
Voorlopig zal ik de 3.0 versie niet missen denk ik. Ben nog maar een beginner...

Laatst bewerkt:
Bij rc711.com zijn ze al te koop met V3.0 onboard voor 219$
Maar zoals Walter al zegt updaten kan altijd nog
@Jet Ranger : ik heb 2 USB update interfaces voor de BeastX dus geef je maar een seintje als je er eentje wil.

Heb de nieuwe aanschaf met v2.0 zelfs teruggezet naar v1.0 JetRanger en heb nu alle 3 de Logo's gelijk! Je mist niets hoor!

Back