Je komt er wel Berrie, rustig doorzetten!
Die IDS heb ik alsvolgt gedaan, lost niet al je problemen op maar wel een deel van de onzekerheid:
- alles proef aansluiten, frame niet verlijmd
- zender zo programmeren dat je alle servos op een identieke manier kunt aansturen
(Bijvoorbeels precies gecenterd maar mag ook 30% up zijn, als het maar identiek is. Indien mogelijk zodanig dat onderzijde vleugel vlak is.)
- hevel zodanig losmaken dat je frame met servo er weer uit kunt halen
- achterzijde lijmen zodanig dat er hopelijk geen overflow op kritische plaatsen ontstaat. Ik heb dat met servo erin gedaan, wegblijven bij het tandwiel en de hevel met de lijm.
- geheel met lijm en al in bakje frommelen, eventuele overflow wegpoetsen met wattenstaaf
- hevel weer aansluiten
- zender aan, servos actief
- roeren op de gewenste (reproduceerbare!) stand forceren en vastzetten (servo frame schuift een mm of wat)
- servos aandrukken / klemmen zodat ze binnen de huid blijven
- afblijven en weglopen.
Er zijn volgens mij maar 3 dingen echt belangrijk (jij weet er vast meer

)
1. De servo kan vrij bewegen en zit niet per ongeluk vast gelijmd
2. De servo valt binnen de huid
3. De servos links en rechts doen vrijwel hetzelfde
Het is fijn als het nog secuurder kan, maar niet per se noodzakelijk. Dat krijg je met een beetje programmeren nog wel gecorrigeerd.
Let er op dat het bij KST uitmaakt welke kant de hevel op gemonteerd zit, volgens mij een oneven aantal tanden. Je krijgt links en rechts dan dus niet 100% indentiek en zult wat met de plaatsing servo moeten spelen.
Hopelijk helpt dat, en zo niet: sterkte!