Hey Raf, Ik volg meestal op de achtergrond, ik heb wel een oplossing voor je probleem, ik heb dit zelf toegepast in een bridge setup van de Union Wrestler.
Het finale resultaat had ik nog niet gepost maar het werkt perfect, ik gebruik op mijn "knoppen" consoles, fiberoptics, een dik woord voor transparanten draadjes met een led achter, ik heb er zelfs verschillende kleuren mee gemengd...
Mijn bouwschaal is 1op 50, mijn consoles zijn 3bij 6mm, 6 bij 6mm enz...
Dus min of meer jou formaat. Het formaat van fiber is 0,8mm.
Het is verschrikkelijk moeilijk om op dit moment goede foto's hiervan te maken omdat het licht de foto steeds maar weer blur maakt maar in "real life" ziet het er meer dan schitterend uit, ik was zelf verbaast, en denk dat dat dan ook iets zegt... (voor de mensen die mijn bouwverslag kennen en het model...)
Nu veel gezwets, hier zie je het zelf om een idee te geven de grond plaat is 8 op 10cm ongeveer de voor consoles 3,4 op 2 en de achter consoles ongeveer 4 op 4.
Ik probeer straks als de kids thuis zijn eens met hun high tech telefoon met triljoen megapicksels wat betere foto's te maken zolang moet je het met dit doen...
Tijdens het testen: (nu is alles nog rood)
IMG_6041 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_6039 by
Jan Fabri, on Flickr
Dan heb ik er 5 kleuren leds ondergezet... (best wel wat werk...)
IMG_6099 by
Jan Fabri, on Flickr
in closeup vrij donker, in real life id dit echt super strak maar de foto op mega zoom verbrod het een beetje...
IMG_6104 by
Jan Fabri, on Flickr
IMG_6105 by
Jan Fabri, on Flickr
Een kort filmpje geeft misschien een beter idee, ik hoop dat je er misschien iets mee kan...