Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook 4 stuks SLS 6s 5000mAh 40C voor de trex 700... prima accu's[emoji106]Setje SLS Lipo's 5000mah 6S 40-80 C voor de Logo 550.
Gebruik ook SLS op de Oxy en ben er erg tevreden over.
Ik heb ook 4 stuks SLS 6s 5000mAh 40C voor de trex 700... prima accu's[emoji106]
4x 6S 5000 45C gens ace ... Heb ik d'r 12 totaal [emoji123]..sticktime [emoji6]
Dat is inderdaad zo gek nog niet Sven! [emoji106]Ik laad / ontlaad ze altijd 2 cyclussen op de lader zodat ze een beetje wennen.
En invliegen, trek gewoon 1,5 - 2 minuten van de tijd af voor de eerste 2 vluchten.. en dan vind ik het goed.
Nooit slechte lipo's door gekregen.
Ja Hobbymaniac hanteert tegenwoordig Surinaamse leveringsvoorwaarden[emoji6]Een X3 tail push rod!
Al tijden geleden besteld, want leverbaar, en uiteindelijk na twee maand geleverd.
Het runnen van een NL webshop met duits magazijn is blijkbaar lastig. Heel jammer, ik bestelde er graag. Lage prijzen en snelle levering tegen moderate kosten. Kijk nu wat vaker bij andere shops. Het heeft voor mij geen zin om het laatste kwartje aan prijsvoordeel te halen als de levertermijn 2-4-6-8 of meer weken bedraagt, de voorraadweergave niet klopt en de shop blijkbaar doof is voor feedback.
Voelde trouwens wel als een kadootje. Omdat er geen mail met enige info kwam over wanneer er geleverd zou worden. Motto: lang verwacht, toch gekregen.
Vliegen deed de X3 gelukkig al wel een tijdje, Midland heli shop in de UK is een goede vervangende levernacier gebleken.
En Ruud: de Brain past inderdaad ruim op de tail case. Bedankt voor je tip.