Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

en je kunt er ook mee bellen zeker?

On-topic:

10377251_1438494753075929_3351539862640542312_n.jpg

En nog meer maar dat komt dinsdag pas binnen. Maar weer een paar uurtjes bouwplezier en dan hopen dat ik 'm niet dubbelvouw, vanaf hier wordt het kostelijk... ;)

Een logo 700 XXTreme :)

Motors Scorpion HK 4525-520 Ultimate XXtreme edition
Motor pinion 17 teeth / Ø8mm Modul 1
ESC YGE 160 HV XXtreme edition with VStabi Governor
VBar electronic VBar 5.3 Silverline Pro Edition
Blades 713mm EDGE
Tail Blades 115mm EDGE
Airbrushed Canopy

Servo's zijn 3x Savöx SB-2270SG voor cyclics en 1x SB-2271SG voor de tail,
Ontvanger is van Futaba, de R7003SB en de accu's zijn van SLS. 30C continu maar ik ben meer een rondjes/schaalvlieger dan een 3D-vlieger en zolang mn kunsten niet verbeteren kom ik daar wel mee toe ;). Ook een backup-batterijtje dat er nog gestuurd kan worden in geval van nood :)

Mooie zender,
ik heb de kleine broeder , f7c,
die gaat goed mee, nooit problemen,
en omdat alles fbl is, zijn 7 kanalen genoeg ...
behalve mijn budget gaat ook eens omhoog, ha ha,
maar eerst komt de Logo 700 !

Groet
Uwe

en veel plezier met de Logo

allemaal mooie spullen zie ik voorbij komen

de 14sg is een hele mooie zender, met telemetrie
ik heb mede voor de telemetrie laatst ook de upgrade gemaakt vanaf een 7c. goeie keuze

tja, ik ben nog niet aan de beurt,
maar ben toch (nog) tevreden met mijn (oude en trouwe) F7C ! :wink:

Groet
Uwe

Ik was ook tevreden met mn FF9 icm een 2,4 ghz module tot op een mooie dag de zender bij het aanzetten *piiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeep deed en dat bleef volhouden. Nog eens uit en weer aan loste het op maar toch...na nog een paar keer dat gedrag vertrouwde ik het niet meer helemaal, ook omdat ik wat rare problemen had met constante toerentallen en wegvallende throttle (ontvanger die in failsave ging?) Na 10 jaar trouwe dienst is de FF9 nu in gebruik als simzender :)

Vandaag nog snel een setje hoofdassen voor de 600, ffkes over het hoofd gezien/vergeten te vervangen en gelukkig nog een setje gevonden in Delden Vandaag de 600 zijn remaiden gegeven en het is weer in orde

- blade balancer
- LED-lichtset voor inbouw in schaalromp
- Carbon tailblades T-rex 450

Via Ebay in China aangekocht. Kost geen drol, free shipping. :cool:

Laatst bewerkt:
Ietwat schaamteloze cross post, maar laatst een koffertje en een paar assortimentsdozen aangeschaft om om te bouwen tot laadkoffer. Verder ook maar 2 Tx koffertjes aangeschaft.

IMG_3838.jpg

IMG_3854.jpg

IMG_3859.jpg

Ziet er goed uit floris. Toevallig vandaag ook mijn laadkoffer opnieuw gemaakt omdat jk een nieuwe voeding had gekocht

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Thx Sven! Helaas ook 2 nieuwe fans voor de laders moeten bestellen omdat wat er in zit gewoon prut is en bij 1 lader reeds overleden. Bij 1 lader ook al eens een slecht gesoldeerde FET moeten fixen. Getuigd niet echt van kwaliteit, maar goed, ze waren ook niet zo duur.

Bij jou zitten er zo te zien wat degelijkere laders in! Had achteraf ook gewoon imax laders moeten pakken, maar hopelijk houden deze het nog even vol na het vervangen van de fans.

Back