wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

De eerste paar setjes quad blades zijn goed bevallen. Dus maar gelijk een voorraadje ingeslagen :)
39ed44bd6027d1b50eb5fafd3e35cfa0.jpg

Bezig met bouwen en proberen de regelaar erin te zetten.. Past niet... Ook de motors zijn aan de grote kant, shit ! Nieuwe motoren en naze 32 besteld. Nu weer een lange tijd wachten. Ik stuur zsm foto's.. M'n FPV setje werkt wel super, daar wel blij mee. Maar voorlopig nog geen race quadcopter..[emoji20]

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is de rede dat je ook een nieuwe Naze32 moet kopen? Degene die je had al kapot?

Nee, mijn vader had nog een ArduFlyer en ik dacht dat die wel paste, dus niet. Daarom aanschaf van de naze. Moet nog wel uitzoeken hoe ik het allemaal goed instel [emoji4]

Na iets meer dan een half jaar alleen met auto's bezig te zijn geweest kom ik toch weer terug naar de multicopter afdeling. Ik ga dus eindelijk een mini fpv quad bouwen :D

Ik zag dat er verschillende spullen bij HK flink waren afgeprijst, dus dit is wat ik tot nu toe heb besteld:

Zender:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=75271

Regelaren:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/..._Firmware_EU_Warehouse_.html?strSearch=Ztw 18

Frame:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...ck_FPV_Racing_Frame.html?strSearch=Quanum fal

Ik vind het QAV250 frame echt heel erg mooi maar nogal overpriced dus dan is dit een heel mooi alternatief. De motoren worden de MINI MONSTERS 2150kv van HK. Dat in combinatie met 4S en 5x3 of 5x4.5 bullnose moet hard gaan :D

EDIT:
Over de bril ben ik nog aan het twijfelen. De v2 van Quanum is goedkoop, maar dat is nogal een schoenendoos. Het liefst koop ik meteen een goede bril maar de goede brillen kosten toch al gauw 300-350 euro.

Die Little Bee's hoor ik inderdaad veel goeds over. Achja, de ZTW's zijn al besteld. Voor maar €4.65 kan er niet veel mis gaan denk ik. Als ze niet zouden bevallen pak ik inderdaad die Little Bee's.

Ik wil trouwens wel de pootjes om op te landen veranderen. Het ziet er een beetje fragiel uit, aangezien het op het dunne deel van het frame zit. Misschien haal ik de pootjes en het PDB er wel helemaal af en plak ik de ESC's gewoon onder de armen.

De esc's zijn net al binnen gekomen. Ik krijg al helemaal zin om te gaan bouwen :D

2e91c9aacd54deecb9ecccddcbca203f.jpg

Even een paar foto's van de zender die vanmiddag binnenkwam :D

6e2a9bbec7e6a96abebf9a113a85524a.jpg

31b621045f5f0eb689e2bf7ffe1a35c7.jpg

5454b4009b616999e265023a0c8c04a3.jpg

759d697eae73978b08eb58b72538d7eb.jpg

af59c1f63a4f305ab9579b4ca7072b6d.jpg

Meteen Freerider gekocht en de zender op de pc aangesloten om wat te oefenen.

Mooi Dennis maar zou je dat wel doen zo met die esc's ? Kans is groot dat je in een crash een fetje verliest op deze manier en dan praat ik nog niet over sluiting door vochtig gras of een plas :-). Ik zou zeggen doe er een krimpkous omheen. Ook zie ik je antenne direct op je videozender zitten ( kan het niet heel goed zien zo)...als ik het goed heb...kans is groot dat je connector op die manier afbreekt van de zender zelf.

Hey Schiksie, bedankt voor je reactie ! Heb krimpkous in bestelling inderdaad. De antenne zit er inderdaad direct op. Hoe zou dit anders kunnen dan ?

Groetjes,
Dennis

~ YouTube =DroneD ~

Back