wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Niet crashen is een optie :).

Maar zonder gein, ik zie achterop de top plate een klein gaatje, als je die op kan boren zodat de pigtail daar in kan ben je klaar. Kan alleen moeilijk inschatten wat de ruimte tussen de topplate en de videozender is.

Lukt dat allemaal niet...dan hem toch iets naar voren zien te krijgen....dan wat stevige ty raps om de connector van de vtx en vtx zelf en die aand de bottom plate vastmaken....en hopen dat het houdt in een crash.

Heb je ook niet genoeg ruimte voor zoiets ?

FX796T-VTX-angled-antenna-connector-mounting.jpg

Ander mensen gebruiken weer 3D geprinte bescherming waarbij de connector wordt meegenomen zodat de kans op afbreken wat minder is :

https://www.google.nl/search?q=prot...LAhXsApoKHYh3AJ0Q_AUIBigB#tbm=isch&q=vtx+case

$_1.JPG

py600v2-02.jpg

imrc-vtx-mount-1002.jpg

Wat spullen voor de mini besteld :)

afa60e811f5e5a8437c0282d9fcdba78.jpg

Van de lipo heb ik er maar 1 besteld omdat ik eerst wil kijken of hij echt goed in het frame past voordat ik er meerdere van koop. Ik heb besloten om ook maar meteen zo'n tang erbij te pakken, anders blijf je maar klungelen[emoji14]

Gewoon die immersion weg doen en een 600 mw bij banggood nemen zijn de helft kleiner en onder de topplate hangen en om het nog lichter te maken de connector van je vtx slijpen met een dremel en dan de rest lossolderen en een antenne op je vtx solderen wel eerst door het gat van je topplate steken en dan pas solderen[emoji23] dan in en om de antenne in het gat van je topplate hotglue laten lopen, zit het als een huis en breekt het nooit meer, althans die van mij zit er nog steeds aan, gewoon een drieblads van banggood[emoji12][emoji1303]geloof dat ik €20 kwijt was voor een vtx en een dys antenne

X0X

Gewoon die immersion weg doen en een 600 mw bij banggood nemen zijn de helft kleiner en onder de topplate hangen en om het nog lichter te maken de connector van je vtx slijpen met een dremel en dan de rest lossolderen en een antenne op je vtx solderen wel eerst door het gat van je topplate steken en dan pas solderen[emoji23] dan in en om de antenne in het gat van je topplate hotglue laten lopen, zit het als een huis en breekt het nooit meer, althans die van mij zit er nog steeds aan, gewoon een drieblads van banggood[emoji12][emoji1303]geloof dat ik €20 kwijt was voor een vtx en een dys antenne

X0X
Hij heeft geen Immersion :-) de voorbeelden die ik laat zien zijn gewoon voorbeelden om te laten zien hoe mensen hun tx beschermen.

Dit is zijn zender :

238ccf4e8557a7fd23a14eda0d7ae465.jpg

Ok toch de connector loshalen en antenne erop solderen[emoji1303]korter kan niet

X0X

Zit nu te sparen voor een nieuwe. Alleen weet nog niet wat maar ben er achter dat dit niet echt iets is om mee te doen voor evenementen etc. Dus toch maar sparen voor een immersion ofzo. Dat lijkt me het best, wat vinden jullie daarvan ?

~ YouTube =DroneD ~

Mijn pakket van HK (EU warehouse) van vorige week woensdag is nog steeds niet verzonden, vanmiddag rond 1 uur weer wat besteld en ook nog niet verzonden :(

Iemand een idee wat er aan de hand is bij HK? Is meer dan 200 euro aan spullen :(

EDIT:
Contact opgenomen met HK en vandaag verzonden :)

Ik heb ook een Bixler 3 besteld omdat ik ook fpv wil gaan vliegen met vliegtuigen.

Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend met de zmr250 vol op de kop geland waarna ik een kapotte lipo had...
Daarom 3 nieuwe 3cel 2200mah besteld....

Zeker een pech....
Hier in huis was het altijd 1 kapot, 10 nieuwe....
Heb nu 5 van deze lipos en bevallen goed, de zmr250 geeft bij volgas wel iets te veel stroom,lipo buzzer piept... maar mijn 450 size quad vliegt hier perfect mee....

@Schiksie, deze lipos zijn eigenlijk vooral voor mijn zelfbouw 450 quad,
En om fpv vliegen te oefenen.

Heb hier al tattu 4s liggen 2x 45c-1800 en 1x 75c-1300

Dan gaat hij wel hard....:yes:

diatone grashopper 160!!!binnenkort (als de 2 extra motors binnen zijn) de zmr 160 in de verkoop en dan de grashopper opbouwen met 1306 4000kv (kunnen 4 inch props en 4's!)Daarvoor alles gekocht voor de emax nighthawk 170 (eerst ff rustig met 1806 dys 2300kv motoren) ter vervanging van mijn zmr 180 want die is nog steeds niet terug van zwemmen.

Back