wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

h250
SKU147479-4.jpg

Te bouwen met: AfroMini 32, sunnysky 2300kv, ZTW Spider Series 12A, sony 600tvl, immersionrc 5.8, frsky d4 en 6045 props.
Ik volg het topic op rcgroups al een tijdje en aangezien ik: motoren, esc's, cam en vtx toch al (op reserve) had liggen leek het me wel wat om te proberen. Bovendien is het toch goed weer om te bouwen :D

Met cobra 1960 en 2300 KV en 12a ztw mantis naar mijn ervaring wel. Met een volle lipo is het wat op de grens maar moeten ze het op papier qua burst rate goed kunnen hebben. Ik denk dat die sunny motoren en ander type esc's vergelijkbaar zijn maar doe sowieso wel even een testje met een Watt meter.

Ik denk dat dit de beste plaats is om het te vragen, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag waar het wel hoort.
Ik ben namelijk opzoek naar een APM die binnen 1 week op mijn deurmat kan liggen ivm aflopende deadline en een multiwii die niet zijn werk wilt doen.
Mag ook de hobbyking clone zijn maar deze is via de site ervan alleen bij international beschikbaar met SCS express en dit duurt te lang helaas.
Alvast bedankt :)

APM 2.5 Arduflyer - Tryage Trading

Incl GPS en op voorraad :P

Laders, lipo's, voltage alarms, 3-1 alarms, immersion 5.8, etc op advies van een vriend besteld tussen kerst en oud en nieuw, vermoedelijk daardoor geen problemen of naheffing douane ! Zo verdienen we de naheffing van de belastingdienst weer terug.....
Wie heeft er een goed adres voor een Pololu stepup 12v en een goed adres voor voor FPV schermen, 10/12 inch bijna HD, met DVR en immersion 5.8 GHz vriendelijk?

ZMR250 projectje begint vormen te krijgen.
De afgelopen dagen al het een en ander binnen gekregen:
-ZMR250 frame
-Cobra motoren
-Nylon standoffs
-D4R ontvanger
-KISS 18A esc's (echt inimini :) )
-Tunigy accu's
-props, kabels en diversen

KYyDxZB.jpg

Zh29ev6.jpg

rEhljds.jpg

vMzYKEX.jpg

bLOKEb4.jpg

EzIRUjk.jpg

Futaba is al jaren de beste, sommige mensen snappen het gewoon niet en vliegen met pruts zendertjes :D

Ach ja , ooit zullen ze het wel begrijpen :)

Taranis en grauphner hebben icm 1.3 op 50 meter al failsafe , dat zegt genoeg over de betrouwbaarheid!

Holle plastieke zendertjes met een luidspreker :D

Back