Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.
Heeft er weinig mee te maken maar Alien frames zijn geen X frames. Waar haalt iedereen dat idee vandaan? Verhoudingen zijn 3 4 5 dus nog altijd breder dan lang.
Puur uit de stand van de armen. Ik heb me nog niet ingelezen in de juiste defintie van een X frame ;-)
Daarnaast heb ik wel eens ergens wat opgevangen over dat een ideale X beter/fijner zou zjin. Waar Ron me alweer op terug gefloten heeft haha!
Is meer X-Look dan een echte X frame
Geloof me, H of X, goed getuned met een goede setup vliegt alles top!
Al zijn het 2 houten platen met de hand uitgezaagd en aluminium profielen als armen.
Alleen asymmetrische frame hebben soms rare kuren....
H frames hebben minder diagonale sterkte .
Daar bovenop komt ook nog dat heel veel fabrikanten ook nog cutouts in het midden van het frame maken waardoor deze nog makkelijker kan torderen:
Daarom heb ik bij mijn frame het middenstuk breder gemaakt en de cutouts verplaatst naar waar de belasting veel minder is:
De 6s ZMR voorzien van nieuwe KDE 2306XF 2050kv motoren en de originele antenne van de Dragonlink copter rx vervangen voor een exemplaar met een servostekkertje
View media item 222671
Ook nog een nieuwe frame binnengekregen, Diatone 160mm Grashopper
Setup: 18a kiss esc, t-motor 1306 3100kv, rctimer OZE32 fc pdb osd in 1, mini 600tvl cam en rmrc 1.3g 100mw vtx
En dan is kijken met wat voor accu ik t ga vliegen
Vandaag voor t eerst met betaflight en de nieuwe motoren op 6s gevlogen, betaflight is voor 6s ook een topper, en deze motoren, wat hebben die een bak power zeg, ze worden nauwelijks warm, zelfs met 6045props