Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Uitval zal niet gauw gebeuren maar ecs's storen meestal wel op de camera en/of video zender. Je kan het voorkomen of verminderen door de voeding van die twee zo dicht mogelijk bij de lipo stekker aan te sluiten of iets aan filtering te plaatsen; google bv: sander style LC filter
Heb tbs core dus heb geen lc filter nodig

1050gram Thrust per Motor x6 = 6300 gram thrust
Vliegklaar gewicht is 1100gram (Lipo - Gopro - FPV etc)

hopelijk morgen Tune -dag (als het weer beetje mee werkt)
heb nu de Pids overgenomen van me SpiderHex 1960KV - HQ5040 - 4S

wel ff een snel Tuin-Hover gedaan :worship:

Yup 18Amp is max wat het trekt.
26A volgens je eigen metingen?
06932babeb1dce5c30c8c67bcf679ed0.jpg

lang verhaal... je cam heeft 12v schone stroom nodig en daar je motoren word de stroom vies bij wijze van... daardoor krijg je strepen om je video dit is geld alleen voor je cam en niet voor je video zender.

en als je spanning te ver zakt door vol gas te vliegen kan het zijn dat je cam zelf helemaal uit gaat.

Ah, op die die manier.
De cam word via de VTX van stroom voorzien, ik dacht dat deze de stroom ook filtert?
Dat de cam uitvalt door te lage spanning, hoe zou je dan kunnen oplossen?

Ah, op die die manier.
De cam word via de VTX van stroom voorzien, ik dacht dat deze de stroom ook filtert?
Dat de cam uitvalt door te lage spanning, hoe zou je dan kunnen oplossen?

Nee dan heb ik verkeerd gezien;-) dacht dat je je camera rechtstreeks op je lipo had aangesloten.. Via de vtx moet goedkomen;-)

Heeft de vtx er nooit last van? Ik had namelijk het vermoeden van wel. Ik ga nog wel eens een filter maken zodat alles weer aan de pdb kan zonder dat dat verstoring geeft.

Nee dan heb ik verkeerd gezien;-) dacht dat je je camera rechtstreeks op je lipo had aangesloten.. Via de vtx moet goedkomen;-)

Gelukkig, dacht dat ik hem weer open moest schroeven... :p

Was wel eerst van plan om me cam direct op de lipo aan te sluiten, weet ik ook weer dat het niet het beste is.

Vandaag rebuild gedaan van me mini.. heb er een afromini in gedaan.
Kabels tussen de midden en onderplaat gedaan
Afromini er in gezet vtx op midden plaat
Morgen aan de computer en vliegen:-) ben benieuwd

10ok5ep.jpg

2v28tpv.jpg

hou veel meer ruimte over omdat de Afromini tussen de platen past

Back