Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.
Vandaag de Tarot T810 aangesloten op een ontvanger en de Naza v2 + GPS ingesteld.
Daarna de 2 x 6s 8000 mah lipos erop en maiden vlucht gedaan.
Damn echt niet normaal zo stabiel.
Er stond toch echt wel wat wind maar niet te geloven zeg hoe strak hij vliegt en op zijn plaats bleef hangen.
Straks nog de datalinkWaypoints vliegen) en 5.8 downlink erop zetten plus arris 2 axis nex5r gimbal erop (voorlopig want er komt nog een 3 axis 360 gr gimbal op van arris voor de nex5r.
De bodemplaat is groter / dicht (en geen pdb)
De topplaat is langer om de mobius te verplaatsen naar voren, langer achtestuk, plek voor antenne bersxhermer, en langere armen om 6inch props aan te kunnen etc
De details zijn op het blog te vinden van Wim
Zojuist de cobra's opgehaald van het postkantoor, moet eerlijk zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk ben van de windingen sterker nog ik ben zelfs teleurgesteld, de windingen van de rctimer motortjes waren zelfs netter. Motortje ziet er verder niet netjes uit veel lijmresten op de windingen. ziet eruit alsof ik pech heb en een verkeerd exemplaar heb gekregen. Ga hem nu even solderen, kijken of ie het doet *hoopt heel hard dat hij het doet*
Dat heb ik inderdaad ook weleens gezien dat ze vaak de allerlaatste winding een beetje diagonaal doen. Eigenlijk is het heel logisch, want de winding kan niet naar beneden op het einde waar 2 stators dicht bij elkaar zijn. Cobra gebruikt veel dikkere windingen dan de gemiddelde motoren en dan halen ze de winding eens stukje terug zodat het naar beneden kan.
Het zal zeker geen effect op de performance hebben en zal zeker beter performen als die rctimer motoren . Die heb ik namelijk zien afbreken. En de lagers zijn ook veel groter dan gemiddeld, omdat het bedrijf meer gericht is op "sportflying" en endurance.
Lijmresten zijn inderdaad een beetje slordig in dit geval, maar ach het zijn geen tiger prijzen
oke had hem gesoldeerd maar nee hoor, zoals ik al dacht... hij deed het niet. Het probleem leek alsof er iets met de esc verkeerd zat. Dus ik rctimer motortje erop gedaan, werkt perfect. Toen nog een keer de cobra erop gesoldeerd en tadaa, hij deed het weer. Waarschijnlijk maakte hij geen goed contact met de esc ofzo...
Het zit nu zo vast (zonder het rode krimpkousje en de kabels netjes afgeschermd van weer en wind)