wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
@3W Flyer: U can do is niet mijn straatje. Vind het toch een beginners 3D bak, dus helaas. Die haalt het niet bij de Edge540 of de Yak 50 die ik nu vlieg :). Maar de mini hype is wel leuk, vliegt net als mijn Madness 2 die in de kelder ligt (heeeel oud beestje).

@Theo: Ik zal voor je duimen kerel. En als je toestellen zoekt, die PC9 (of pilates zoals jij hem noemt) is voor jou als je modellen opzijn, inclusief aandrijving ;). En als je vliegen wilt met een van mijn andere toestellen, don't ask, just do ;)

Theo schreef:
Om nu weer een nieuwe baan te vinden lijkt onmogelijk vanwege die slechte rug

Theo, ik weet precies wat je door maakt.
Zelf heb ik 4 versleten tussenwervelschijven onder in de rug en ben hiervoor in 1994 al volledig voor afgekeurd.
Ik zit nu al weer een paar jaar in de AOW met een klein pensioentje en hoef gelukkig niet meer te solliciteren.

Ik hoop voor je dat een operatie voor je door zal gaan en je weer een job vindt en ik duim zeker voor je.

gigantische lading electronica (BECs, ESC, watt meter, nog meer meuk), 2 EDF vliegtuigjes en een stuk of 6 LiPo's >.>

gisteren een 4WD 1/8 buggy om wat mee te spelen

de mini hype heeft me zondag de 3de plaats opgebracht en de 100 euro die er aan vasthing. Toch niet zo'n slechte investering

Een FC-28 35mhz volledig uitgebouwd en in zeer goede staat voor 225 euro incusief originele pult, verlengde knuppels, koffer, bijna nieuwe 3000mah accu en harnas. Dat kan je toch niet laten staan?

Deze boot op E-bay, op verzendkosten na had ik 'm ook hier kunnen kopen :mrgreen:

037.jpg

Een Irvine 40 ABC om mijn oude OS 40 FP te vervangen (nee, die doe ik niet weg :D). Is toch 1,4 HP ipv 1,0 HP, dus grotere prop :).

Back