wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
een diablotin van een forumgenoot :D

2sb0od0.jpg

Na de dood van de Sokol toch eindelijk de originele keuze aangeschaft:

hetrc163.jpg

HET RC Krafteitje :). Met 2w20 op 4 cells.

Volgende week binnen als het goed is (komt uit Dtsld).

Nadat mijn Tp1010c lader vorige week een vreselijke geur verspreide tijdens het laden durf ik het niet meer aan om hem nog te gebruiken (spoel binnenin de lader is ook zwart geblakerd).

Vandaar dat ik zojuist een nieuwe lader heb besteld, was dus meer een noodzakelijk impulse aankoop ;)

Nieuwe lader is een Junsi 3010B, hopen dat deze een beetje snel binnen komt, want om met een 50Watt ladertje 3 stuks 10s lipo's vol te laden is geen pretje :rolleyes:

Gr. Remie

Drie zakjes (30 stuks) servo stekkers, 4 meter servo snoer, een 4S4000 lipo als vervanging van de 4S3600 die de eerste vlucht van mijn FMS mustang niet overleefd heeft, een reserve motor en regelaar voor de C-130 Hercules, twee 2-6S lipo voltage indicators, een zak 6S lipo balance snoertjes (om meerdere servo's aan te sluiten op één stekker), twee voltage boosters voor in mijn DLG's, een 17 grams servo om de retracts in mijn Art Tech mustang aan te sturen en 10 single cell 350 lipo's.

En een doos aardbeien, die roken zo lekker :D

Drie zakjes (30 stuks) servo stekkers, 4 meter servo snoer, een 4S4000 lipo als vervanging van de 4S3600 die de eerste vlucht van mijn FMS mustang niet overleefd heeft, een reserve motor en regelaar voor de C-130 Hercules, twee 2-6S lipo voltage indicators, een zak 6S lipo balance snoertjes (om meerdere servo's aan te sluiten op één stekker), twee voltage boosters voor in mijn DLG's, een 17 grams servo om de retracts in mijn Art Tech mustang aan te sturen en 10 single cell 350 lipo's.

En een doos aardbeien, die roken zo lekker :D
Dat lijstje klinkt meer als een geplande aankoop :)
Afgezien van die aardbeien dan...

Die staan er natuurlijk niet meer op he, die heb ik al thuis ;)

Vond ik net een GWS Hercules op ebay, is het natuurlijk weer in amerika. En die amerikanen verzenden vrijwel nooit buiten de landsgrenzen :(

1 x Parkzone T-28 & Corsair aluminium Motor Mount (ebay 17 euro incl verzend)
1 x ESC Hobbywing Pentium 40A (ebay 19 euro incl verzend)

een flinke verzameling serpent 710 onderdelen die toch nooit kapot gaan. gewoon, omdat ik ze voor de prijs niet kon laten liggen....

1x Turnigy Marine 60A Brushless Boat ESC
2x Turnigy nano-tech 3000mah 2S 25~50C Lipo Pack
1x X-BLADE Spare SK-5 Steel blades (10pcs/set)
1x Hobbyking Retro LCD Pocket Scale 0.1g~500g

Had eigenlijk alleen de regelaar nodig, maar wat extra lipo's zijn altijd makkelijk:rolleyes:

Back