wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
hmm... een Xray NT18T
aangezien ik eig uitsluitend op elektro rijd of vlieg....

Maarja... voor die prijs kon ik het kitje niet laten ligge hoor :D

Ik vervoer er mijn kisten in:

Trabant 601 Hycomat uit '89

Heeft de laatste 20 jaar in een museum gestaan in top conditie !
jammer fotootje wil effe niet

rshop roal, die gaat dicht, mar denk dat alles al weg is, is niet via webshop te bestelen...

:rolling:Niet via de webshop kunnen bestelen? Logisch! Je kan niet even op internet naar de webshop gaan, zodat je via je scherm de winkel binnen kunt wandelen en even stiekem wat spulletjes meenemen.:rolling:

In ieder geval: laten we niet gaan praten over waarom ze dicht gaan, want dan wordt het een winkelbespreking.

Tja... Ik ben er nog niet aan toe maar ik kon de verleiding niet weerstaan.

HK-YAK54EPO.jpg

De Yak 54 epo van HK (Duitsland).

Hoezo ombouwen tot pusher? Dat is het standaard al...
Let goed op met het CoG bij deze kist, moet redelijk ver naar voren liggen anders stallt 'ie verschrikkelijk :)

Op ebay, een nieuwe RB S3 en S5 zuiger/cilinder set voor 17.50 euro per stuk :D
Mooie koop, niet?
s3_s5_liner.jpg

Passen beiden in een RB S7 carter welke mijn pa hier nog heeft liggen als spare. Alhoewel de S7 set die daar in zit nog meer dan genoeg compressie heeft. Maargoed, altijd handig om te hebben. Wellicht nog een nieuw drijfstangetje er tegenaan gooien als dat nodig is, maar dan heb je wel voor een lage prijs toch weer een leuk motortje.

carson brushless motor 60 amp 4850 kv

kan deze motor ook op 11,1 volt ? op de verpakking staat alleen 2 cels lipo en 7,4 volt

Nice, die heb ik ook op het oog. Welke motor ga je er in doen?

Weet nog niet zeker, maar ik denk dat ik eerst een 2200Kv (Spitz CF2812/7 motor) ga proberen met een 3S 1600mah ofzo die ik nog heb liggen met een 5.5x4.5 prop ofzo.

t3208193-91-thumb-motor1.jpg

en eens kijken hoe dat gaat, anders koop ik er nog snellere als die sneller moet :) Maar

jij?

2x een 3s 5000mah 30C lipo van Turnigy
1x een zenderset van Hobbyking
2x ontvangers van hobbyking bijhorend bij de zenderset
1x Hitec servo

Wegens mijn mx 12 op de grond te gooien (per ongeluk) een Hitec Aurora 9 gekocht 8)

Back