wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Deze:
DKD54.jpg

Om het zaagblad van mijn op 1 na nieuwste aanwinst nauwkeurig in te kunnen stellen:
719789_xl.jpg

Laatst bewerkt:
Da's mooi, een verrijdbare barbeque met automatisch zaagmes ;);)

Goed, het lijstje:

1. NQD copy van RC Surfer Lisa. Board en pop zijn goed, de rest moet vervangen worden voor zeewaardig gebruik. Project voor de regenachtige dagen.

2. Robbe Sea Jet. De originele. Via Ebay.de Er moet nog wel wat aan versleuteld gaan worden, ik wil 'm ombouwen naar waterjet aandrijving. Project voor de regenachtige dagen.

3. Graupner Micro Magic (zeilboot) met Spektrum DX5E.
Drie dagen na aankoop al meegaan doen met de wekelijkse wedstrijden op dinsdagavond op het meertje bij Spottersplek/MacDonalds te Schiphol. Erg leuk, en dat blijf ik ook doen op de dinsdagavonden.

En dan ik dus eigenlijk RC-(electro)zweefvlieger, maar ja 30 jaar terug ten ik beon ook wat bootjes gehad en toen ik dit soort dingen echt nog niet betalen van mijn zakgeld, en 5 gulden bijverdiensten per week. RC-spullen waren toen nog even een heel stukje duurder.
Ik was toen al heel blij met die dure Robbe Economic 2-kanaals 27Mhz zender.

:mad:hallo
vandaag zaterdag gekocht een traxxas slash mini oftewel de 1:16 versie 4x4,met brushless,
wat is me dat snel zeg met 1 accu,en dan kan je er nog 2 tegelijk aan sluiten,
eerste rit ging gelijk al k... reed vol over speelveldje door een baal
hondestront leek wel of er een olifant iets had achtergelaten,
het zit echt overal,gelukkig is de electronica waterdicht dus de waterslang er maar op gezet,en dat na nog geen 50 meter te hebben gereden,
maar daarna zo als gezegd effe de auto droog gereden na de wasbeurt,
maar ik ben al aan het kijken voor zn grotere broertje slash 1:10 4x4,
als de auto te ver weg is moet ik mn bril opzetten omdat ik hem niet meer zie:D:D:D
en dan ook weer die koters die er achteraan rennen hahaha ze konden hem niet bij houden hahahhaha
als ik met mn xc/cc tamiya aan het trialrijden ben lopen ze er ook steeds om heen en van rijd tussen mn benen door dat soort gelul wil ik niet,
en nu was mn auto lekker sneller hihihi
kwam er ook een kerel bij staan en die vroeg wat kost dat nou voor die kleine van me,ik zei ach 400 euries met 4 accuus en extra stekkers en reserve onderdelen,vond ie over dreven,dat geef je er toch niet aan uit,
hij zou bij intertoys een wagentje gaan halen die makkelijk 100 km/h zou halen,ik zei ik woon om de hoek nr 20 als u hem heeft komt u me dan hem laten zien voor een proefritje,toen fietste hij maar weg hahahaha:D:D:D
mijn dag kon niet meer stuk,op de hondeshit na dan,gelukkig had hij dat niet gezien want dan had hij gelachen,nu lachtte ik:D:D
dit was 1 van mijn aankopen dus,
mvg markioo

net: copterx metal head v2 bij hobbymaniac.

gister: 4x main gear voor me belt cp v2, microsd kaartje (8GB class 6 duurder als camera) voor 30fps "spy" cameratje van hobbyking, "spy" cameraatje van hobbyking, verlichtings setje van turnigy bij hobbyking, hobbyking allemaal met EMS express 1kg laten verzenden, hoop dat het snel aankomt :D, de rest (behalve copterx head) is al binnen :D

En ja hoor,

Ik kon de verleiding weer eens niet weerstaan en heb ik onderstaand speeltje gekocht;

full

---
full

---
full

Laatst bewerkt door een moderator:
@ xp-rene mooie boot man ziet er strak uit met die rvs delen achterop

nog iemand die de verleiding niet kon weerstaan
heb een xeno gekocht en 2 ontvangers voor me mx16 ifs zender
het werdt weleens tijd voor meer ontvangers bleef me ene ontvanger overzetten
en dan nog die irritante antenne die erop zit

heb 2x deze gekocht http://www.graupner-ifs-system.de/uploads/pics/23600_03.jpg
en de xeno http://members.casema.nl/djdaudeij/MF/Xeno2.JPG

ben er erg blij mee heb hem vandaag getest
de ontvangers kwamen vandaag binnen die zijn ook geprogrameerd
morgen of overmorgen maar ff testen verheug me er nu al op

me volgende impulse zit er ook al aan te komen een fpv set lol

grtz lip

Niet impulsief maar over nagedacht..

Xray 808 2010

RB Killer 10 motor

Multiplex titan digitale stuur servo

Graupner digitale gasrem servo

RB luchtfilter kit

Heeft inmiddels 2,5 liter gelopen

100_2847.JPG

En van de week een 2dehandse Xray m18 gekocht
met graupner sxr6 regelaar en speed 300 motor,hitec allu servo

100_2850.JPG

En een imax b6 pro lader met 2 lipo's voor in de m18
Met voeding
100_2854.JPG

Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen weekend mijn eerste vliegtuig gekocht, wat groter is als 2 meter :banana:

Namelijk een Toni Clark Piper Cub :cool:
full

full

Een heuse 2.8meter, met 10.5Kg, en een Zenoah 38cc :D

Een sleephaak voor een reclamesleep,
Een een Huckepak (Schrijf ik het goed ?) :rolleyes:

Was nog niet de bedoeling om benzine te gaan vliegen, maar deze kon ik niet laten staan :mrgreen:

Nu nog eens een zwevertje naar boven proberen te brengen :hammer:

Grtjs

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben het helemaal eens met roeleveld.
Maar ik zou haar maar als supporter gebruiken, zonde om haar mee de lucht in te sturen. :rolleyes:
Verder, gefeliciteerd met je eerste grote kist, heel verstandig om een hoogdekker te nemen. :thumbsup:

Ben het helemaal eens met roeleveld.
Maar ik zou haar maar als supporter gebruiken, zonde om haar mee de lucht in te sturen. :rolleyes:
Verder, gefeliciteerd met je eerste grote kist, heel verstandig om een hoogdekker te nemen. :thumbsup:
Zij als piloot vanaf de grond, de konijn in het vliegtuig...

Zou het helemaal niet erg vinden als er wat meer vrouwelijke modelvliegers zouden zijn...

Zij als piloot vanaf de grond, de konijn in het vliegtuig...

Zou het helemaal niet erg vinden als er wat meer vrouwelijke modelvliegers zouden zijn...

Mijn vriendin kan ook een beetje modelvliegen ;)
Misschien moet ik haar maar een zwever kopen, Heb ik meteen iets om naar boven te brengen met de piper :cool:

En het beertje blijft natuurlijk in het vliegtuig :mrgreen:

deze keer non-modelbouw: een Harman/Kardon DVD speler ter aanvulling van mn eerder gekochte versterker. Nu sparen voor goede boxen.
en vandaag, bijna een jaar na aankoop van de versterker, heb ik eindelijk een leuke speakerset weten te scoren.
Natuurlijk ook Harman/Kardon. Nu is het feestje eindelijk compleet.

Geluidskwaliteit is echt goed, ook bij hoger volume.

De woofer is onmenselijk, staat nu heel ver teruggeschroefd :rolling:
Hij weegt 15kg maar toch is het niet moeilijk om hem te laten stuiteren. gewoon een flinke draai aan de volumeknop :p

Vandaag maar weer impulsief een set rulux half up velgen gekocht. Setje harakiri banden en een hpi hemi cuda kap...

Tank

Afgelopen zondag een Heng Long Panther G tank gekocht. Leuk ding, mijn dochter van 2 is al kwaad op hem omdat ie over haar pop heen reed :D

Back