Hoi
Ik vlieg tot vandaag of morgen op een Eachine H8 (banggood) best een gaaf dingetje vooral om te oefenen. Weegt maar 20gram en onbreekbaar. heeft al in de sloot gelegen, een paar nachten in de regen in een boom, ff drogen en daar ging hij weer. maar ik denk dat ik nu verslaafd ben, dus heb er ook maar een Walkera Runner 250 besteld. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen mijn binnen (volgens de DHL site).
En ben heel benieuwd,... het is denk ik hele andere koek maar kan eigenlijk niet wachten maar het is niet anders.
Ik heb heel veel reviews gezien en 95% is positief maar ik vind de negatieve belangrijker.
Het meeste wat ik zie gaat over death flip en de sterkte. Death flip is op te lossen door instellingen te veranderen als ik het goed heb. maar voor de sterkte moet je een 3D printer hebben, of veel geld voor nieuwe parts.
Dus mijn vraag is eigenlijk
@aluuh wat vraag jij voor die bumpers of zijn deze niet te koop. Ik ben nog onervaren en ik weet zeker dat ik het mij binnen 5 minuten lukt om de ledjes te slopen

. En als je dan toch bezig bent wat vraag je dan ook voor de bodemplaat (battery plate). deze schijnt ook niet al te sterk te zijn.
Ik zie er meerdere op internet te koop maar ik haal ze liever uit Nederland, dus bij jou als dat kan.
MVG