Walkera runner 250/advanced ervaringen

Zodra je moertjes bezit kun je gewoon props bestellen bij hobbyking europa. Dat magezijn zitin nederland dus binnen 2 dagen binnen, heb zelf drieblas gemfan liggen wacht nog op moertjes uit engeland

Dat is beter, ik heb er nu zo'n 60 besteld bij verschillende warehouse.
Het meeste komt wel uit china, had niet gezien dat het in europa kon.
volgende keer daar , bedankt.

Heb je de bumpers al geprint?

Bas zou je voor mij ook die bumpers willen maken.
Als goed is is aluuh nu op vakantie ,en ik wil niet al te lang wachten voordat ik er een paar heb.

Hey Dennis, ik zal kijken wat ik kan doen. Ik ga er zelf ook nog 2 maken dus 4 incl die voor jou. Hoop er maandag mee te beginnen. Die ik nu heb zijn nog niet ideaal, ze zijn iets te dik.

Laat maandag wel weten of het lukt. Weet niet of ik in de werkplaats kan.

Houd er wel rekening mee dat je bumpers moeten breken bij impact, en niet de runner hheeh, dat kunstof is best sterk namelijk, geprinte bumpers maak ik met honinggraad vanbinnen dus die vangen de klap op.

Morgen lekker vliegen met me phantom 3 hier in oostenrijk!!!

Ik had daar idd niet zo ver over nagedacht. Denk inderdaad dat mijn bumpers juist de klap doorgeven aan de runner ipv werken als kreukel zone. Dus. ... Kom maar snel terug hahaha.

Hel veel pret met vliegen. Heb je toevallig een YouTube channel met opnames.

Vandaag de mobuis binnen gekregen. Echt super kwaliteit. Heb gelijk FF de dakgoot gecheckt. Ze zijn schoon :D.

Ik wilde ze ook voor tijdelijk, vandaag mijn props binnen en als het weer weer mee zit snel vliegen en wil het tijdelijk voor bescherming voor mijn lampen en cam.

Veel plezier daar in oostenrijk, zal je daar mooie filmpjes kunnen maken.

Hallo is het iemand al gelukt om een flip/roll te maken. Zoja hoe moet dat. Ik land steeds op de rug dus na 6 keer had een van de props er genoeg van. En natuurlijk zijn de reserve nog niet binnen.:(

Dus als iemand stap voor stap uitleg heeft hoor ik het graag. Ik dacht de lucht on dan naar mode 2 en de gewenste richting op flippen. Maar weet niet of ik gas moet bijgeven of minderen. Of tijdens de rol terug naar mode 1. Please help me out.

Ik begin er nog niet aan. Heb de laatste dagen weinig tijd gehad maar vanaf morgen ga ik weer, het weer word dan gelukkig ook weer even beter.
Volgens mij moet het wel in mode 2 maar daar vlieg ik dus nog niet in, eerst mijn runner onder controle krijgen;) en ook goed landen.

Ga het wel eens proberen als ik er een 2e bij heb, moet dat ook nog uitzoeken als ik een andere koop hoe te binden enzo op dezelfde zender, maar dat komt tegen die tijd wel.

Misschien anders even in een ander topic vragen.

Ik heb het gevonden... Ga maar eens hoog gras opzoeken denk ik.

1. Apply a little throttle to give it a little upward inertia.
2. Move the elevator or aileron fully to the direction that you want and at the same time reduce throttle a little (do not apply 0% throttle!)
3. It will go inverted then when it is almostupright, left go of the aileron or elevator stick, then manually level it. Getting the timing right is the hardest part of this routine.
4. Catch the falling Runner with a throttle boost. Depending on how fast it dropped during the flip/roll, you need to apply the right amount of throttle to catch the falling but upright Runner. If you apply throttle too late, it will drop fast and you need more throttle to catch it. If you apply too much throttle too early, before it is level, then the flip/roll will look weird. The worst is when you apply throttle way too early - when it is inverted. I did that and it dived straight into the lawn below. 

Laatst bewerkt door een moderator:
@dennisfpv , jij had toch Gemfan 6030 besteld.
Zou jij kunnen laten weten wat je er van vind als je er mee gevlogen heb.
Of je veel verschil merkt. Ik zit er aan te denken om ze ook te bestellen als backup.
Ik heb geen spare props en heb 5x originele besteld 2.5 weken terug en zijn nu nog niet binnen.
Dus ik zoek alternatieve props.

Het gaat mij even niet niet lukken om bumpertje te maken, machinepark op werk is vol in gebruik. Dus het is even wachten op Aluuh.

Groet
Bas

Nee ik heb de gemfan 5030. Ga er vanavond mee vliegen. De originele vliegen volgens aluuh het beste. Mijn 10 setjes originele zijn ook al 2.5 weken onderweg. Bij te koop staan nu ook props te koop.

Ik wacht wel even op de bumpers.

Al aantal flips en rolls gemaakt, zorgen dat je hoog genoeg bent eerste keren, rashen hoort erbij haha

Heb net een leuke vlucht gemaakt maar ben iets te hard geland in een plas water, gas erop en was er weer uit.
De helft deed het nog maar dus snel naar huis en de fohne erop.
Nu als ik heb aanzet en de motor start doet het er 1 niet, geef ik gas doenze het alle 4 maar na 5 sec stopt die ene.

Iemand die mij kan vertellen wat het probleem kan zijn, zou het de ESC kunnen zijn (lijkt mij)

@dennisfpv is het probleem opgelost met de motoren.

Heb eindelijk de props binnen en de 5802 LCD. Dus heb ook weer kunnen spelen. Het is wel FF wennen om met monitor te vliegen. Maar wel gaaf. Je moet er volledig op vertrouwen. Heb ook de Mobius eens goed getest en hij is super. Geen haperen of slecht beeld. Probeer wel een keer filpmje op YouTube te zetten.

Ja een paar uur later toen alles goed droog was deed alles het weer, alleen heb nu een groter probleem,,,ben hem goed gecrasht:(, en wat zijn die dingen zwak.
Nu dus wachten op een nieuw powerboard, en ben ondertussen aan het kijken voor een 2e quad, even zoeken wat het beste is nu met mijn devo7.

Dus mijn mobius word nu toch even wachten, ik moet nog op mezelf vertrouwen, of iets rustiger vliegen maarja gas is er niet voor niets :p

Wil wel eens een filmpje van je zien, ben benieuwd.

Owww dat doet zeer. Het is inderdaad errug moeilijk om niet gelijk voluit te gaan.
Ik ben nu ook stukker verzichtiger gaan vliegen want je ziet veel berichten van gebroken Runners.

Ik hoop dat ik snel by @aluuh de bumper en bodemplaat kan bestellen dan kan hij beter tegen een stootje.
Zoals belooft een kleine video van een van mijn eerste rondjes met de Runner en een Mobius C2.

Hoop voor je dat je snel weer de lucht in kan.

Groet

Back