Waarmee heb jij vandaag gevaren? (RC dan wel te verstaan... ;-) )

Stond ze een aantal jaren geleden ook niet in Soesterberg? Vond die expositie daar wel een succes! Gr. Klaas.

Vandaag mijn rug maar weer eens getraind...
De Tito Neri (ruim 15 kilo) in de auto geladen, naar Biddinghuizen verscheept, uitgeladen, opgebouwd, borstzakken gecontroleerd of ze leeg waren, de boot in het water gezet, gevaren, borstzakken weer gecontroleerd, boot uit het water gehaald, gedemonteerd, weer ingeladen, naar huis getransporteerd en weer op z'n plekje in de hobbyruimte gezet.
Héhé...
Ik weet weer waarom onze Oosterburen het over 'Modellsport' hebben...
P1270183.JPG

Motoren op 'dead slow'...
P1270188.JPG

Bijna volle kracht met losse boot...
P1270204.JPG

Best wel imposant...

Verder getuige geweest van de eerste officiële proefvaart van Hr. Ms. O-13.
Een houten (jawel!!) onderzeeër van Freek. Een prachtig model van een Nederlandsche onderzeeboot.
Voer en dook prima en kwam ook weer netjes boven. Geen problemen, behalve dat de brushlessmotor op lage toeren wat haperde.
Dat wordt verholpen door schroeven met kleinere spoed te plaatsen, zodat de motor op iets comfortabeler toeren z'n werk kan doen.
P1270210.JPG

Die heb ik inderdaad.
Kijk, als je shag uit je borstzak valt... Oké da's tegenwoordig een klein kapitaal, maar overkomelijk.
Als je smartphone uit je borstzak valt in twee meter diep, ondoorzichtig water met een modderbodem... Dan ben je die gewoon kwijt. :eek:
Daar helpt geen hengel tegen, visnetten zijn ook kansloos en zelfs met een middag magneetvissen krijgt het ding niet boven water. Overkwam mij anderhalf jaar geleden.
Gelukkig heb ik nooit de allernieuwste IPhone dus de schade bleef beperkt.
En gelukkig heb ik meer fysieke vrienden dan digitale, dus...

Vandaag mijn rug maar weer eens getraind...
De Tito Neri (ruim 15 kilo) in de auto geladen, naar Biddinghuizen verscheept, uitgeladen, opgebouwd, borstzakken gecontroleerd of ze leeg waren, de boot in het water gezet, gevaren, borstzakken weer gecontroleerd, boot uit het water gehaald, gedemonteerd, weer ingeladen, naar huis getransporteerd en weer op z'n plekje in de hobbyruimte gezet.
Héhé...
Ik weet weer waarom onze Oosterburen het over 'Modellsport' hebben...
Bekijk bijlage 615666
Motoren op 'dead slow'...
Bekijk bijlage 615667
Bijna volle kracht met losse boot...
Bekijk bijlage 615668
Best wel imposant...
Ah... een goede uitdager voor Woutertje...
We moeten weer eens samen varen. Woutertje is een beetje aangekomen, weegt nu 17 kilo, en trekt tamelijk vergelijkbare kuilen in het water...

Haha, dat kan ik prima zelf, hoor...
Ben komende week werken, daarna (na volgende week Woensdag) 3 weken vrij...

Back