Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mochten er mensen ook geïnteresseerd zijn in het bouwen van een RC-assist versie van de Tomboy: ik heb mijn aanpassingen van het originele Vic Smeed ontwerp op tekening gezet en kan je de pdf bestandjes toesturen als je een pb met je email adres naar me stuurt. Het zijn geen complete tekeningen, ze vereisen nog wel wat eigen initiatief.
La Pensée wakefield van Johan Schulten ✝
We zijn er in geslaagd een originele wakefield uit de 60'jaren boven water te krijgen. Het is de beroemde La Pensée ...een ontwerp van Johan Schulten. De betreffende kist is van Hein Abberink✝ geweest en door hem gebouwd. De kist zal op de meeting gevlogen worden.
Heeft iemand nog een foto van Johan Schulten met de La Pensée en een tekening of maatschets er van?
Het is zó jammer dat we niet op deze hei mogen liegen met een klein (inderdaad fluisterstil) dieseltje.... dus laat ik mijn Tomboy, Poppet en Bugaboo thuis en kom met mijn Sans Egal A2. Wordt vast leuk!