Dag allemaal,
Na lange tijd weer een berichtje van mijn kant.
Wegens tijd gebrek en toen even andere interesses heb ik mijn gehele materiaal ( carson truggy, hpi en een nieuwe fazer) weggegeven aan een collega die moeilijk zat en wat leuks wou doen met zn zoontjes.
Afgelopen week was hier iemand in het park met een buggy aan het crossen, en toen begon het toch weer lichtelijk te kriebelen, dus zodoende heb ik me maar weer wat aangeschaft. Ik heb vandaag de Ansmann Virus binnen gekregen, is al een wat oudere auto, en vast niet state of the art, maar om een beetje te crossen met mn neefje goed grnoeg verwacht ik. Ben direct ff langs de lokale RC shop geweest waar ze me goed hebben geholpen met de auto weer tot leven wekken. Morgen even een nieuwe servo monteren, dan eens kijken hoe het spul gaat. Ik zal dan ook even een foto posten van t autootje.
Ik heb wel 2 vraagjes, zijn er mensen met ervaring met seze auto's, en wat zijn die ervaringen?
Dan de brandstof, hoelang kun je een blik bewaren dat t goed blijft? Ik heb nog een 2 liter can staan (aangebroken, maar zo goed als vol), maar dat kan al wel 2 jaar oud zijn. Bij de karts gebruik ik het ook niet als het een half jaar oud is, zodoende. Heb voor de zekerheid maar een nieuwe bus gekocht.
groeten Bas