jrsmit zei:Nismo zei:Resume:
Item-1: 6 mensen extra in de n.k. klasse
Item-2: 4 rijders eenmalig vanuit de NC klasse
Item-3: 2 wildcards per jaar uit te ge&en op basis van:
Stb-1: Positie Europese ranglijst gereleteerd aan scores van de laatste 2 jaar.
Sub-2: Mits aan sub-1 niet voldaan wordt mogelijk aan te vullen met een NC rijder welke gedurende minimaal 4 finales door pech is uitgevallen.
Resume: Totaal NK klasse 28 rijders en 2 wildcard-rijders.
Opsplitsing indeling:
4 rechtstreeks
2x8 in de halve
En 10 in de kwart waarvan de eerste vier over gaan naar de 2 halve daarna blijft het hetzelfde.
En wat als nu volgend jaar deze tijd weer een paar toppers ergens vandaan zich melden, gaan we dan weer uitbreiden of zo?
Ik heb feitelijk nog steeds geen argumenten gelezen of gehoord waarom we het huidige systeem moeten aanpassen. :?
Wat nu als we meer aanmeldingen krijgen voor de NC dan dat er nu geplaatst kunnen worden? Wat dan?
Wat is eigenlijk het doel van de NK en NC?
Je zal lijkt me moeten voldoen aan de marktvraag, we willen toch allemaal dat de sport open is en toegankelijk? Zoals het nu in elkaar zit kan je niet groeien, de zaak zit op slot. Volgens mij is de basisregel van de Nomac om de sport te promoten ...
Natuurlijk kan je niet de zaak helemaal open gooien maar zo nu en dan de zaak aanpassen binnen de planning cq tijden die beschikbaar zijn lijkt me toch geen probleem.