Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Chielos zei:gewoon 1 malig 2 man toelaten tot de NK klasse meer niet!
TVH zei:Ik zal ook mijn idee eens neerzetten.
Ik dacht het zo in te delen 6 mensen extra in de n.k. klasse waardoor een aantal nieuwe rijders hier gelijk in kunnen stromen(bijvoorbeeld ilia en steven), de rest aanvullen vanuit de nomac klasse.
Voor de heat's maakt dit niet uit je krijgt alleen 3 heat's van 10 man in de n.k. hetzelfde als in de nomac.
Als de finale's daarna zo ingedeelt worden,
4 rechtstreeks
2x8 in de halve
En 10 in de kwart waarvan de eerste vier over gaan naar de 2 halve daarna blijft het hetzelfde.
Dit is denk ik kwa tijdschema het makelijkste haalbaar aangezien het nu ook al zo in het schema verwerkt staat en krijgt iedereen de kans minimaal 1 finale te rijden.
TVH zei:ja dan kom je eigenlijk op hetzelfde neer als wat ik zij maar dan had je wel de garantie dat je altijd 60 man kwijt kon, als er dan nieuwe snelle mannen bij zouden komen en die zijn verplicht dat te melden 2 nk's voor het einde weet iedereen waar die aan toe is.
M7H zei:Hmm, maar de NK uitbreiden naar 30 man betekend 6 meer plaatsen, gevuld door 2 of 3 man die erbij komen en dus dan nog 3 of 4 extra uit de Nomac cup....
Daar zit ik dus ook bij, en dat wil ik helemaal niet....
Laat mij maar in de NC, ik rij liever wat vaker, dan dat ik elke keer de finale niet haal....![]()
de defenitie van een wildcard is dat je eenmalig aan een wedstrijd mag meedoen.glimpie zei:Ik geloof dat het het al genoemd is?? per jaar 2of 4 wild cards uitgeven,...
dat kan niet, dan krijg je dingen zoals mensen die blijven zitten omdat ze perse kampioen willen worden.Nismo zei:Item-1: Een NC rijder is niet verplicht zijn of haar promovatie te accepteren, deze kan overgedragen worden naar de eerstvolgende geplaatste.
Nismo zei:Resume:
Item-1: 6 mensen extra in de n.k. klasse
Item-2: 4 rijders eenmalig vanuit de NC klasse
Item-3: 2 wildcards per jaar uit te ge&en op basis van:
Stb-1: Positie Europese ranglijst gereleteerd aan scores van de laatste 2 jaar.
Sub-2: Mits aan sub-1 niet voldaan wordt mogelijk aan te vullen met een NC rijder welke gedurende minimaal 4 finales door pech is uitgevallen.
Resume: Totaal NK klasse 28 rijders en 2 wildcard-rijders.
Opsplitsing indeling:
4 rechtstreeks
2x8 in de halve
En 10 in de kwart waarvan de eerste vier over gaan naar de 2 halve daarna blijft het hetzelfde.
jrsmit zei:En wat als nu volgend jaar deze tijd weer een paar toppers ergens vandaan zich melden, gaan we dan weer uitbreiden of zo?
M7H zei:Maar als we nu de NK uitbreiden naar 28 man, met als optie 2 extra plekken, dus dan zit je op max. 30 man.
Aan het eind van het jaar moet de groep weer worden teruggebracht naar 28 man, dus er degraderen er 8 en er komen er 6 bij vanuit de NOMAC cup.
Op deze manier hou je altijd 2 plekken vrij voor mensen die NK waardig zijn.
Zijn er dan 3 rijders die in willen schrijven, dan zal de datum van aanmelden doorslaggevend zijn voor plaatsing, de afgevallen nummer 3 staat dan bovenaan de lijst voor het jaar erop.......