hugo!!_cyclops_ zei:Vind de gek maar eens![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hugo!!_cyclops_ zei:Vind de gek maar eens![]()
Misschien, maar laten we nu eerst een officieel te horen krijgen van de NOMAC of deze mensen nu echt daadwerkelijk contact met ze hebben gezocht....glimpie zei:* Als men nou iedereen die lid is van de Nomac een formulier toestuurt met een JA en NEE antwoord erop.
Goed plan!* Pasjes, Iedere rijder krijgt aan het begin van het jaar een rijderspas met 2 pasjes voor een mechanic. Er zijn altijd te veel mensen in de pits die er niets te zoeken hebben!!!! GEEN pas uit de pits!!!!
Weer een goed plan!....*Zaterdag, op de zaterdag 30 min Nomac laten rijden en daarna 30 min Nk laten rijden.
Sjees, je blijft aan de gang :wink: ... mee eens...*Vrijdag avond moet de heat indelling al bekent zijn voor de Zondag.
Oke, voor de zaterdag dan.....*Knijper systeem op de zender zoals op groningen, maar dan op elke baan waar gereden wordt. Geen knijper ook niet rijden.
Roelof zei:Formulier sturen werkt niet, mensen zijn te lui om te reageren en zien het wel wat er gebeurt.
Pasjes, gedeeltelijk mee eens. Van mij mogen de mensen door de pits lopen om te kijken hoe het daar aan toe gaat.
Om en om rijden, werkt niet, wie kan een volledige onderscheid maken wie waar rijdt ? Je zult altijd zien dat er mensen zijn die zich niet aan dergelijke regels houden....
Te eerste als men dat formulier niet terug stuurt, maakt het dat persoon ook niet uit wat er gebeurd!!!! in de Nk klasse.
* Wat heeft men in de pits te zoeken als men niet rijd!!! men loopt alleen maar in de weg. En de kans dat er spullen worden gestolen is grooter.
* Als een nomac rijder toch tussen de Nk rijders gaat rijden weet ik zeker dat dat de Nk rijders daar een opmerking over maken, en anders om ook.
We zijn toch geen kleuterklas!!!! 8O
Nee, want ik wil rijden, dat kan dus niet samen met de tasjescontrole, zeg je net zelf... :wink:glimpie zei:Tasjes controle..... dat mag jij dan gaan doen Martin!!
Chielos zei:Vind ik een goed idee glimpie, om mensen uit de pits te weren! Ik vind het namelijk zelf erg irritant als mensen tijdens de wedstrijd aan mijn auto gaan zitten enzovoorts. En goed glimpie, bedoel jij pits of paddock? dat is ook nog even belangrijk...
Dat knijper idee, werkt ook op de MACH geweldig. Minder kans op storing en dergelijk. alleen moet je goed uit kijken hoe er mee omgegaan word!
glimpie zei:* De Nomac is verantwoordelijk voor de baan waar er wordt gereden.
M7H zei:glimpie zei:* De Nomac is verantwoordelijk voor de baan waar er wordt gereden.
Richard, wat bedoel je hier precies mee eigenlijk?
Roelof zei:Woei, knijpers..... WAAR IS DE KNIJPER ? KAN IEMAND DIE KNIJPER TERUG BRENGEN ? Om maar even een veel voorkomend beeld te geven.
En omdat ik op de vrijdag en zaterdag storingsvrij wil rijden is daar weer geen knijper voor te vinden![]()
wie hebben er dan commerciele achtergronden dan??Roelof zei:Mensen met commerciele achtergronden/belangen mogen ook geen bestuursfunctie in een dezelfde tak hebben....
Maar ja, zo zijn er wat mensen te noemen....
ey TVH....torsten van Haasteren??TVH zei:Ik zal ook mijn idee eens neerzetten.
Ik dacht het zo in te delen 6 mensen extra in de n.k. klasse waardoor een aantal nieuwe rijders hier gelijk in kunnen stromen(bijvoorbeeld ilia en steven), de rest aanvullen vanuit de nomac klasse.
Voor de heat's maakt dit niet uit je krijgt alleen 3 heat's van 10 man in de n.k. hetzelfde als in de nomac.
Als de finale's daarna zo ingedeelt worden,
4 rechtstreeks
2x8 in de halve
En 10 in de kwart waarvan de eerste vier over gaan naar de 2 halve daarna blijft het hetzelfde.
Dit is denk ik kwa tijdschema het makelijkste haalbaar aangezien het nu ook al zo in het schema verwerkt staat en krijgt iedereen de kans minimaal 1 finale te rijden.
TVH zei:We zouden in het regelement kunnen zetten de nr's 30 tot en met 25 degraderen zoiezo naar de nomac en de plaatsen 24 en 23 zijn een optie voor rijders van dit kaliber.