Vooraankondiging Sectievergaderingen NOMAC

• Topicstarter Topicstarter glimpie
  • Startdatum Startdatum
[Thanks man!
Het volgende punt zal worden dat er met een minibike mag worden gereden op het circuit! hahaha :D

hey maar Glimpie? Ga jij iets doen bij NOMAC/EFRA of voel je gewoon geroepen om dit op gang te krijgen? vind ik een goed initiatief van je. Word er tenminste iets NUTTIGS gedaan. TOPPIE

p.s. Wat voor merk word het volgend jaar? je startkist heb ik nog!... ;-

Ik ben inderdaad in Messina benaderd door de EFRA. Meer kan ik nog niet zeggen!! Ik hoop alleen dat er een hoop rijders komen op de vergadering. Als men NIET komt, geef dan je iedeen aan een vriend mee die WEL gaat. Als men nou niet komt, ben ik van meening dat men niets kan zeggen in het Race jaar 2006.( over de regels van de NOMAC natuurlijk). Het is in je eigen belang dat je komt op zulke vergaderingen.

Jonh ik kom die startkist wel een keer ophalen bij je :wink:

Op de vergadering komen met ideeën/voorstellen is te laat.....
De ideeën/voorstellen dienen voor de vergadering te zijn ingestuurd.......

Op de vergadering wordt er alleen nog gestemd over de ingestuurde ideeën/voorstellen......

M7H zei:
Op de vergadering komen met ideeën/voorstellen is te laat.....
De ideeën/voorstellen dienen voor de vergadering te zijn ingestuurd.......

Op de vergadering wordt er alleen nog gestemd over de ingestuurde ideeën/voorstellen......

Er is nog altijd een rondvraag... ik stel voor dat we alle input naar jou mailen en dan kan jij alles mooi op papier zetten en opsturen naar de Nomac. Wat denk je..... 8O

Ja, dan ben ik straks de gebeten hond... :wink:

"Nou heren we gaan het hebben over de ingestuurde voorstellen"
"Het vreemde dit jaar is dat alleen de heer Zevenhoven voorstellen heeft ingestuurd, maar gelijk ook een heleboel"

en vervolgens wordt ik tot mijn enkels afgebrandt..... :mrgreen:

M7H zei:

"Het vreemde dit jaar is dat alleen de heer Zevenhoven voorstellen heeft ingestuurd, maar gelijk ook een heleboel"

Dit probeerde ik ook los te krijgen op dit FORUM. Men moet niet bang zijn om je iedeen op te sturen naar de Nomac. En dan denken daar heb je die z.... weer. Dit is ook het geval op de vergadering zelf!!!! SPREEK en laat wat van je horen, het is in ons eigen belang!!! Vaak zie je, na de vergadering gaat in eens iedereen spreken??? Doe dit in de vergadering en ga met een goed gevoel naar huis toe!!! 8O Wij de leden van de NOMAC hebben stemrecht, en natuurlijk de Clubs die zijn aangesloten bij de Nomac. Het bestuur heeft GEEN stemrecht.

M7H zei:
_cyclops_ zei:
Ben 'k het wel mee eens, amar denk je dat de professionele rijders niet een 'nieuw' oud-model hebben staan?

ik denk dat het verouderde model alleen maar 'lastig' kan zijn voor sommige rijders.. en je 't daarom dus weg moet laten.... dan nog iets anders.. wie bepaald wat een 'nieuw' of 'oud' model is.... in het regelement wordt nooit gesproken over 'model' dus ik denk dat dat ook moeilijk is vast te leggen.. stel 'k pak de voorkant van 'n 960 en de achterkant van 'n 950.. mag dat dan in de regen?

Ach, er is ook een up-to-date uitlatenlijst, en die is zeker weten groter dan de gangbare "oude" modellen lijst........
Oke, ik ben het deels met je eens, maar ik doe het voorstel op die manier, er kan op de vergadering over gediscuseerd worden......
De regel is ooit in het leven geroepen voor kostenbesparing, als je dus nieuwe modellen toelaat is die hele gedachte verdwenen.......

Door dit te doen met 'oude modelen' bespaar je denk ik geen kosten.. sommige merken veranderen nammelijk de hele auto, en om een oude auto rijdent te houden is dan soms moeilijker/duurde als 't zelfde model...

een regenauto vind ik echt prima, maar dan niet iets over 'oud' model... dat zal niets uitmaken in de kosten... voor veel mensen is het dan wel een oud model.. maar voor veel dan niet, tja, doe moeten dan zelf maar weten, denk je dat je echt beter gaat met 'n oude auto dan 'n nieuwe in de regen?

glimpie zei:
M7H zei:

Dit probeerde ik ook los te krijgen op dit FORUM. Men moet niet bang zijn om je iedeen op te sturen naar de Nomac. En dan denken daar heb je die z.... weer. Dit is ook het geval op de vergadering zelf!!!! SPREEK en laat wat van je horen, het is in ons eigen belang!!! Vaak zie je, na de vergadering gaat in eens iedereen spreken??? Doe dit in de vergadering en ga met een goed gevoel naar huis toe!!! 8O Wij de leden van de NOMAC hebben stemrecht, en natuurlijk de Clubs die zijn aangesloten bij de Nomac. Het bestuur heeft GEEN stemrecht.

jamaar, ik durf niet te praten tegen een grote groep mensen die je allemaal aankijken....... 8O 8O 8O

Ik wil het puntje PR wel weer eens aanslingeren (zie ook mijn topic in "auto's algemeen").

Roelof zei:
Ik wil het puntje PR wel weer eens aanslingeren (zie ook mijn topic in "auto's algemeen").
Roelof leg als men wat je bedoelt?? met je PR.
Ik ben ook van meening dat, als men zelf rijd niet in het NOMAC bestuur behoort te zitten. Omdat alles veel discreter afgehandeld zal worden. 8O

Niet alleen maar organiseren maar ook bekendheid creëren voor meer groei wat alleen maar positief kan zijn.[/quote]
Roelof ben ik het mee eens!!! Maar als ik nu al zie dat deze Topic al dood bloed wat kunnen we er dan aan gaan doen?? We hebben voor de vergadering nu een aantal punten, ik hoop dat er alleen maar meer bij komen. Als alles is uitgesproken op de Nomac vergadering, moeten we een heel goed 2006 krijgen. 1 ding wil ik kwijt!!!!! de mensen van de Nomac zijn ook vrijwilligers!!!!!!!!! en daar moeten we heel zuinig op zijn!!
Ik weet uit ervaring dat er een hoop tijd in gaat zitten. Nomac heren mijn complimenten voor de inzet. Deze Topic is niet om deze heren af te vallen! ik bedoel alleen maar te zeggen, mannen doe nu je zegje voor het seizoen 2006, doe je dat niet??!!!!! Dan heb je naar mijn mening niets meer te zeggen, SORRY. Nogmaals nu is je kans!!

glimpie zei:
Heren dat is al 1 punt op de vergadering... REGENAUTO...
Vogende punt op de vergadering is INSCHRIJVING....
Wat is het volgende punt, het meten van de NITROMETING??
Vergadering gaat verder........ volgende punt....... zeg het maar????

Punt 4: PR
Punt 5: Uitbreiding aantal rijders NK?

Nismo zei:
met punt 5 ben ik niet mee eens.

de NK klasse moet ze blijven als die is, de NK klasse is de top klasse, het hoogste niveau etc. en dat moet zo blijven.
als je die klasse uitbreid dan haal ook het niveau naar beneden.
ik vin dat de NK klasse het huzaren stukje van het racende 1/8 wereldje moet blijven.

aan de andere kant moet de NOMAC-Cup ook de instap klasse blijven, en dat is het niet meer.
ja de laatste 10 ofzo, dat zijn de instappers.
maar die worden weer zoek gereden door mensen die er niet in horen.

eigenlijk zal het ideaal zijn om er een tussenklasse bij te nemen.
maar dat is alleen mogelijk als er genoeg deelnemers zijn natuurlijk.

Als je het bij een limiet van 54 rijders houdt zal er nooit een grote instroom zijn gezien de drempel van club naar NK hoger ligt door oa. ook de promo-race.

WVK Performance zei:
Nismo zei:

de NK klasse moet ze blijven als die is, de NK klasse is de top klasse, het hoogste niveau etc. en dat moet zo blijven.
ik vin dat de NK klasse het huzaren stukje van het racende 1/8 wereldje moet blijven.

aan de andere kant moet de NOMAC-Cup ook de instap klasse blijven, en dat is het niet meer.

Zie de link naar NK/Nomac tbv onze zuiderburen. Het niveau zal alleen maar hoger worden ... :wink:

WVK Performance zei:
Nismo zei:

De laatste 10 van de NK klasse worden ook zoekgereden door de toppers.....

Ik denk dat het verschil tussen de NK toppers en de NK onderste, vergelijkbaar is met de NC toppers en de NC onderste.....
Uiteindelijk zit je toch in de groep van je eigen sterkte......

Ik zie dus ook niet in waarom je niet de NK als zowel de NC zou uitbreiden......

Back