@ fritsie
Je hebt een pb
Voor de rest is het hier vrij mak op het draadje makkers

Heeft iedereen het vandaag erg druk gehad of zijn er gewoon weinig
dingen te melden :nooo:
(
of zitten er wat mensen op een killswitch te wachten ) :rolling:
Ik ben een beetje uitgeblust momenteel.
Toen ik gisteren van klus af naar huis reed, om 22.45 ongeveer, zat ik te koeien en kalven met mijn moeder.
Die raakt ineens helemaal in paniek, en roept dat het HÉLEMAAL fout gaat, en dat ze nu alleen is, en wat ze nu moet etc etc , kortom hartverscheurend dus.
Mijn stiefpa had iets van een beroerte en ging van de wereld. Twee jaar geleden heeft hij al eens een herseninfarct gehad, en dit leek er héél erg veel op

uppydogeyes:
Maar goed, ik zit dus met haar aan de telefoon terwijl dit gebeurt ........
Ik reed nog ergens bij Abcoude ofzo, dus erg veel kon ik niet doen.
Mijn vriendin gebeld, die is nog nooit zo snel door de dorpsstraat heen gereden .....
Weer mijn moeder gebeld, die inmiddels wat kalmer leek te zijn, na ongeveer 30 minuten was ik er ook.
Vanmorgen kreeg ik telefoontje, dat adhv alle symptonen dit waarschijnlijk een epilepsie aanval is geweest

.........
Daar kreeg hij ook al medicijnen voor, maar was niet een ziekte die hij had ofzo.
Anyway, dit na een 16 urige werkdag (uitzonderingetje, normaal werken ambtenaren helemaal niet zo lang en veel) zoog het energie, en vandaag was ik het zat, ik ben erg vroeg naar huis gegaan en heb weekeind geroepen .....