Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleurhutje

Geek-house dus :P
Netjes hoor, wanneer is de opening?

Waar had jij foto's staan van het ontlakken van je aluminum Sleur?
Deze????

baja5b_de-purple_misc.jpg

baja5b_shiny_chassis.jpg

baja5b_shiny_rebuild1.jpg

:rolleyes:
Is het niet verstandiger om als je een quote plaatst,de foto's/IMG tags even weg te halen? :wink:

Ik denk het niet.
Je download de foto's namenlijk maar een keer, ze zitten dan namenlijk in je cache opgeslagen :wink:

Bovendien, we posten 10 pagina's per dag dus veel zal men die foto's niet zien :rolling:

Zo...om lang wachten op lekkere koffie zetten te verkorten is de de 2e koffiezetter hier netjes door de DHL mevrouw afgeleverd:

een Joehoe eigenlijk ! :banana:
635410.jpg

Dus...de Hoogtij thermoskannen kunnen nu 2x zo snel worden gevuld :cool:

Zo...om lang wachten op lekkere koffie zetten te verkorten is de de 2e koffiezetter hier netjes door de DHL mevrouw afgeleverd:

een Joehoe eigenlijk ! :banana:
635410.jpg

Dus...de Hoogtij thermoskannen kunnen nu 2x zo snel worden gevuld :cool:

Dat is mooi Bart

Dat is zeker mooi bart , ook al omdat ik gister te horen kreeg dat ik alleen zaterdag moet werken :cool: , en dus zondag lekker naar hoogtij kan :D (als het een beetje weer is) ;)

En het is alweer weg ook en de :zon: schijnt geeneens, mietjes sneeuw :x-mas:

@ junkie ouweeeeeeeeeeeee rakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je hebt een pb !!! ;)

@ junkie ouweeeeeeeeeeeee rakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je hebt een pb !!! ;)

Zo ,heb ik ook es pb :alien:

Ps ; baja bouwers, gooi er snel ff SFK lagers in,vooral de 2 voor je koppelings huis.
na 2 of 3 keer rijden waren de bijgeleverde flut lagers behoorlijk verrot, ik had toen nog wel de plastic clutch belt holder .
nu met skf nog geheel speling vrij .

Zo ,heb ik ook es pb :alien:

Ps ; baja bouwers, gooi er snel ff SFK lagers in,vooral de 2 voor je koppelings huis.
na 2 of 3 keer rijden waren de bijgeleverde flut lagers behoorlijk verrot, ik had toen nog wel de plastic clutch belt holder .
nu met skf nog geheel speling vrij .

Waar kan ik die lagers dan kopen??

Nou, ik heb een klein joehoetje opgehaald vandaag. Van een mede forum lid uit Hem... mogen jullie raden wat ik erbij heb :D

Ian, je kan beter vragen, waar niet? :D

SKF lagers zijn goed te verkrijgen. Een beetje google en je hebt ze zo gevonden.

Snowman165 kijkt ook mee, alleen vanwege het weer? :rolling:

Ohja, Snowman, welkom op het forum (vandaag lid geworden :mrgreen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back