Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op vraag 1 nee, maar ik ken het terrein. Was al donker (en sneeuwde behoorlijk)
Vraag 2, nog niet maar dat kan niet heel lang meer duren.
Anders lagers van FAG, zijn precies hetzelfde.Waar kan ik die lagers dan kopen??
Wat moet je nu met twee van die tapijtvretertjes? Eén normaal en één brushless extreem? 8O :?Nou, ik heb een klein joehoetje opgehaald vandaag. Van een mede forum lid uit Hem... mogen jullie raden wat ik erbij heb![]()
Ian, je kan beter vragen, waar niet?
SKF lagers zijn goed te verkrijgen. Een beetje google en je hebt ze zo gevonden.
omdat Ian het niet doet , zal ik het maar vragen!
@ Burp , waar kan je ze niet halen!!!:rolling:
Wat moet je nu met twee van die tapijtvretertjes? Eén normaal en één brushless extreem? 8O :?
omdat Ian het niet doet , zal ik het maar vragen!
@ Burp , waar kan je ze niet halen!!!:rolling:
Trouwens, er komt een einde aan het wachten op de accupakketjes van BPP. Ik heb de order gecancelled en een Lader gekocht (de Hyperion 0606i met verschillende verloopblokjes) en heb een code gekregen die mij de betaalde prijs als korting gaf. Prima geregeld.
De accu's (Elite1500) ga ik wel los bestellen bij CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs als ze binnen zijn.
@ HEY Marcelsiggery je hebt een PBTJE gozer!!!!!!, Dr.Dre.
De website van BPP heeft er van 1 t/m 3 maart uit gelegen. Financiële problemen misschien? :? Zeker net zulke lutsers als die lui van Kamtec: Zeggen dat je het hebt opgestuurd en elke keer weer een slap excuses of zeggen dat je het nog een keer verstuurd. :? :cry:Trouwens, er komt een einde aan het wachten op de accupakketjes van BPP. Ik heb de order gecancelled en een Lader gekocht (de Hyperion 0606i met verschillende verloopblokjes) en heb een code gekregen die mij de betaalde prijs als korting gaf. Prima geregeld.
De accu's (Elite1500) ga ik wel los bestellen bij CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs als ze binnen zijn.
Geel heb ik ieder geval (ook lichtgroen, metallic donker(der) groen, blauw, oranje en roze). Wit zeker niet. Zie dit en dit voorbeeld voor de kleurtjes.Heeft iemand nog een geel tamiya spuitbusje liggen met een laagje er in?
Heb zeer weinig nodig en om daar nu een hele spuitbus voor te kopen
Ik hoor het graag
p.s. idem geld voor wit![]()
Volgende week woensdag tijdens de TamTech Onroaders Winterbitterballenfuncompetitiefinale goed? Of heb je het eerder nodig? Ik weet nog niet of ik zondag op HoogTij ben. Anders even PB-en dan regelen we wel wat.Die donker groen metalic en dat geel zie ik wel zitte sleur
airbrusher werd toch iets te duur, dus moet ik zelf ff aan de bak![]()
De website van BPP heeft er van 1 t/m 3 maart uit gelegen. Financiële problemen misschien? :? Zeker net zulke lutsers als die lui van Kamtec: Zeggen dat je het hebt opgestuurd en elke keer weer een slap excuses of zeggen dat je het nog een keer verstuurd. :? :cry: