Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
voordeel is dat er niet op vol vermogen mee geragd is
nadeel lijkt me toch wel het stuur aan de verkeerde kant .
maar deze auto oogt een stuk beter dan dat kleine karretje wat je laatst had![]()
TopZiet er goed uit.
Lijkt me leuk om eens met z'n allen te vliegen
Mocht je hem ooit wegdoen... denk aan mij![]()
Geinig zeg
![]()
+1![]()
Ik had het nog niet in de gaten gehad :rolling:
voor eenieders informatie;
Ik heb een pb aan Burp gestuurd met de vraag of hij de naam gewijzigd heeft of een andere mod.
Dat ik het verder opgeef, maar wel ongehoord vindt dat een mod dit doet.
Mijns inziens hoort een mod niet aan relletjes bij te dragen cq te initiëren, maar in te grijpen als ze ontstaan.
Een mod die niet met deze verantwoordelijkheid weet om te gaan moet zich misschien afvragen of hij/zij wel de geschikte persoon is voor zijn functie.
my 2 cents.
Groeten Edwin
Als deze weggaat, is dat omdat hij niet meer te maken is. Dit is een blijvertje.. Ga hem in orde maken en hopen op goed vliegweer a.s. zondag luchtdoop.
+2, geinig inderdaad. hehe
Geinig zeg
![]()
pestlijers..................
voor eenieders informatie;
Ik heb een pb aan Burp gestuurd met de vraag of hij de naam gewijzigd heeft of een andere mod.
Dat ik het verder opgeef, maar wel ongehoord vindt dat een mod dit doet.
Mijns inziens hoort een mod niet aan relletjes bij te dragen cq te initiëren, maar in te grijpen als ze ontstaan.
Een mod die niet met deze verantwoordelijkheid weet om te gaan moet zich misschien afvragen of hij/zij wel de geschikte persoon is voor zijn functie.
my 2 cents.
Groeten Edwin
Yep, heb ik gedaan. Je begon zelf over auto's en paar berichten terug. Als je hier al niet tegen kunt moet je je afvragen of je in een dergelijk chat draadje actief wilt zijn.
Beetje humor tussen het gezeik moet kunnen.![]()
Yep, heb ik gedaan. Je begon zelf over auto's en paar berichten terug. Als je hier al niet tegen kunt moet je je afvragen of je in een dergelijk chat draadje actief wilt zijn.
Beetje humor tussen het gezeik moet kunnen.![]()