Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grijze Japanse import inderdaad.
Stuur zit rechts, wel ff wennen :p

(met de testrit had ik al een paar keer de ruitenwisser in plaats van het knipperlicht :rolling:)

En nog een nadeel, wat wel verholpen gaat worden in de toekomst, is dat hij begrensd is op 180 km/h ...., zelfs de snelheidsmeter gaat maar tot 180 :confused:

begrenzers zijn ruk................
 
ik dacht zelf aan een DLE 111; je weet hoe ik over 3D denk toch.........(niks ten nadele van jouw edele gefladder natuurlijk)

Wat voor motor je er ook opschroef, het zal nooit een 3D kist worden, dat is mijn punt. Met zo'n zware motor (die 150 cc.) vlieg je alleen extremer (Ragger style) maar niet echt 3D. Als je die kist wilt hebben zou ik hem eerst goed bekijken, dan info inwinnen (eventueel bij Toni Clark) en dan een beslissing nemen over de motor.
m.v.g. Erik
 
begrenzers zijn ruk................

ik vind van niet, die randd.........en die denken dat ze allemaal een coureur zijn en dat met een jezus gang door dorpen en landwegen vliegen daarbij totaal de auto niet onder controle hebben, rijden met 250 /300 pk ???? ze kunnen niet eens knap fietsen.
 
trouwens weet je wat er gezegt wordt als ze met 80 door een dorp rijden waar je maar 30 mag en er steekt een kind over nou nou weet je dat niet he
 
Hard zat je mag max in nederland 130 op somige plekken dus......

Euuhh ....? Volgens mij slaat u de plank een beetje mis ...?
Wel eens gehoord van ralley proeven, of ZAC te Zandvoort?
Da's de reden dat ik deze ruil aan ben gegaan :confused:

Beetje jammer dat meteen wordt aangenomen dat ik in NL zo hard van plan ben te gaan rijden, en over een kam gescheerd wordt :rolling:
 
begrenzers zijn ruk................

Inderdaad :yes:

ik vind van niet, die randd.........en die denken dat ze allemaal een coureur zijn en dat met een jezus gang door dorpen en landwegen vliegen daarbij totaal de auto niet onder controle hebben, rijden met 250 /300 pk ???? ze kunnen niet eens knap fietsen.

Hou op schei uit, ik woon in een 30km zone waar regelmatig 70/80 gereden wordt, belachelijk!

trouwens weet je wat er gezegt wordt als ze met 80 door een dorp rijden waar je maar 30 mag en er steekt een kind over nou nou weet je dat niet he

Nou ?

nog wat het gaat hier over vliegen. punt

Vliegers/rijders omgeving IJmond :mrgreen:
 
Zóóó, ik heb weer niks gemist zie ik de laatste weken ... :mrgreen:
Er is nog weinig veranderd.
Bij mij wel, ik heb mn cabrio weggedaan.
(wel vreemd na tien jaar in bezit te hebben gehad ....)

Ervoor in de plaats is een véél leuker speeltje terug gekomen :yes:

der2ww.jpg


Eind deze week is de ruil afgerond ....

ziet er goed uit bym
leuk om idd mee terossen (nee niet op de weg joop)
wel vreemd dat hij begrensd is de nederlandse uitvoering is niet begrensd
en gaat tot de 240
maar goed voor rally is 180km/h genoeg
 
kleine aanvulling op de Christen Eagle; schijnt een Toni Clark te zijn; is dat een beetje knap merk??:confused:
mede clublid van de verkoper heeft er een 150cc op staan en vliegt dan 3D.niks voor mij.......:rolleyes:
Kist staat wel voor me gereserveerd :D

Ware het niet, dat TC geen Christen Eagle gefabriceerd heeft, wel een Pits S1 (ook hele mooie kist!!).

De Pits S1 heeft een houten romp en geen epoxy romp.

Olisjeik; Laat je aub (en dit is dus goed bedoeld advies) goed informeren over de kist, want als er gesuggereerd wordt dat dit een TC zou zijn en hij dit niet is zou dat vervelend kunnen uitpakken.

Linkje van de kit van de S1 (en tevens de website van TC)
Pitts Special S1-S Frameset
 
ziet er goed uit bym
leuk om idd mee terossen (nee niet op de weg joop)
wel vreemd dat hij begrensd is de nederlandse uitvoering is niet begrensd
en gaat tot de 240
maar goed voor rally is 180km/h genoeg

Joop heeft vrienden in Japan :rolling:
Ten tijde van de productiedatum was de regelgeving daar dat 180 de limiet was, 180 is ook het grootste getal op de km teller :)
En voor mij geldt: There's no limit! ;)
 
Joop heeft vrienden in Japan :rolling:
Ten tijde van de productiedatum was de regelgeving daar dat 180 de limiet was, 180 is ook het grootste getal op de km teller :)
En voor mij geldt: There's no limit! ;)

voordeel is dat er niet op vol vermogen mee geragd is :D

nadeel lijkt me toch wel het stuur aan de verkeerde kant .

maar deze auto oogt een stuk beter dan dat kleine karretje wat je laatst had ;)


heeft iemand nog een snel 3,5cc nitro vliegtuig blokje liggen ?
liefst met reso .
 
Ware het niet, dat TC geen Christen Eagle gefabriceerd heeft, wel een Pits S1 (ook hele mooie kist!!).

De Pits S1 heeft een houten romp en geen epoxy romp.

Olisjeik; Laat je aub (en dit is dus goed bedoeld advies) goed informeren over de kist, want als er gesuggereerd wordt dat dit een TC zou zijn en hij dit niet is zou dat vervelend kunnen uitpakken.

Linkje van de kit van de S1 (en tevens de website van TC)
Pitts Special S1-S Frameset

ben zelf ook aan het neuzen gegaan en heb van hen idd geen Christen Eagle gevonden...
Ik zal hem goed bekijken, ik weet dat er wel tekeningen bij zijn.
leeg weegt hij 5.6 kg, dat weet ik al wel, dus zo een hele zware motor zal voor een beetje leuk vliegen ook niet nodig zijn.
 
Ziezo, morgen even een Dazzler ophalen, donderdag wordt de Extra verkocht.

Nu eerst even een kappertje, haar wordt alweer te lang :)
 
vanavond effekes naar den pub .

voor een paar pintjes , en wat handel te verhandelen ;)

madness gaat mee voor erik3D en een verse dogfighter gaat mee voor burp .

zelf ook nog een dogfighter gekocht , deze word echter omgebouwd naar een snel 3,5cc nitro blokje . :cool:
ook gelijk wat sterke snelle servo's gekocht en wat spul om hem om te bouwen naar nitro .

leuk knutsel projectje voor als ik me verveel :)
 
Toch he.. als je dit dan hoort (vooral op het einde mooie sound), dan hoef ik niet eens meer na te denken over een heli voorlopig...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top