Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
was weer gezeli op de club , lekker een paar pintjes /partysnacks/vlammen /frites :black: ;)

oja , ook nog gevlogen , maar das niet belangrijk ;)

liporacer vloog wel met origineel futaba ontvangert , alleen nog de domping instellen .

morgen ff werken , zaterdag de hele dag op het veld hangen , word de mooiste dag v/h weekend , dus we gaan ervoor :cool:

zooitje electro mee en zooitje brandstof meuk mee , van alles wat dus :razz:

welterusten

kas29h.jpg

Zonder worden hihihi:D;)

Jammer dat je er vanavond niet was Joop, was gezellig op het veld.
De Dazzler vliegt echt heel lekker, even een propje van Nijsie erop en deze is ok bevonden.
Echt een strakke vlieger :thumbsup:

Zaterdag maar weer ff vliegen... wie nog meer?
Ik heb d'r nu al zin an :mrgreen:

Jammer dat je er vanavond niet was Joop, was gezellig op het veld.
De Dazzler vliegt echt heel lekker, even een propje van Nijsie erop en deze is ok bevonden.
Echt een strakke vlieger :thumbsup:

Zaterdag maar weer ff vliegen... wie nog meer?
Ik heb d'r nu al zin an :mrgreen:

PM verstuurt, en ik ben er morgen en Zaterdag ook.

was weer gezeli op de club , lekker een paar pintjes /partysnacks/vlammen /frites :black: ;)

oja , ook nog gevlogen , maar das niet belangrijk ;)

liporacer vloog wel met origineel futaba ontvangert , alleen nog de domping instellen .

morgen ff werken , zaterdag de hele dag op het veld hangen , word de mooiste dag v/h weekend , dus we gaan ervoor :cool:

zooitje electro mee en zooitje brandstof meuk mee , van alles wat dus :razz:

welterusten

Zaterdag lekker dagje veldhangen, heb er zin in :-)

Eerst nog even werken :-(

Junkie, leuk dat je er was trouwens:thumbsup: Ik zie je altijd graag daar :thumbsup:

tuurlijk , als ik er ben is het gezelliger , maar das logisch ;)

ben wel aardig verrot , en dan doel ik op het toilet bezoek daarstraks :rolleyes: ;)

oei , morgen alweer zaterdag , dus vanavond weer een berg lipo's volstampen .

siggy ; die gozer van almere kan alleen zondag , dan heb ik gezinnetjesdag , dus word een andere keer .
maar ik hou het bij de liporacer en de simprop highspeed racer , de simprop is lekker groot , dus goed zichtbaar , de liporacer is zo rank dat je echt goed moet kijken ;)

werkse allemaal

Ikkuh nie :( Vergaardagen.. again!

Moaarrr.. Nu eerst lekkernij halen bij de Hema, straks op werk vieren dat het mijn laatste werkdag is (gek, maar wel heel fijn!) en dan vanavond naar een concert van Nightwish. #zinin

Geen ATV-gevlieg vandaag. Geen zin in, de vleugel val de Sleurphira is lam. Er zit een beetje ruimte tussen de spanten en de vleugelbuis waardoor een vleugel een beetje los zit. Dat moet eerst gemaakt worden. Vandaag lekker de tuin onder handen nemen. Vrouwlief ook weer blij. En wat knutselen aan het piepschuim Hondenvliegertje.

Wel vanavond schaapie schaapie natuurlijk. :yes: Er is genoeg voor iedereen. :D

shoarma_1134650094.jpg

Nope, ook geen gevlieg van deze kant,al mijn lipo"s staan leeg.
Ik ga lekker voor morgen.,heb er zin an.

Ik neem mee de vibrogym,xtra,en de hondenvechter:p

Genoeg vliegbaar spul dus .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back