Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur ze zeggen ook dat je de antenne,s haaks op elkaar moet plaatsen. Maar met de AR6255 zaten ze ook gewoon in elkaars verlengde. 1 AAn de linker kant van de heli en 1 aan de rechterkant. Heb ik dan gewoon dom geluk gehad?
Yep, echt strontmazzel. Voor hetzelfde geld was je gewoon gecrasht. :yes: :(

Burp heeft mij weten te vertellen dat de hoofdontvanger eigenlijk altijd het signaal ontvangt en dat de satelliet niets doet. Pas bij minder signaal op de hoofdontvanger treed de satelliet in werking. Dus wie weet heeft jou ontvanger gewoon altijd signaal gehad.

Dat is mij verteld.
En zo is het ook. Ik heb herhaaldelijk gevlogen met de log-module op mijn AR7000's. Alleen op de bekende "hot spot" op HoogTij ooit een antennewissel geregistreerd. En verder nooit niet. Niet met de Super Danone, niet met de Monsun en niet met de Sleurphira. Altijd gevlogen op de hoofdontvanger. :yes:

Ja,dat klopt ook wel. Zo heb ik het ook begrepen. Maar dat positioneren van de antenne's wil ik goed doen. Ik heb geen trek in glitches.
Glitches bestaan niet bij een digitale codering. Da's iets uit de lange-golf-zendertijd. :p Je kunt wel frame errors krijgen die ervoor kunnen zorgen dat er geen nieuwe servo-posities worden doorgegeven. Dat zal nooit hetzelfde effect hebben als de oldskool glitches waarbij de servo ineens een kant uit slaat. Bij digitale systemen blijft de servo gewoon op de laatste goede positie. Heb je teveel frames verloren dan zal de ontvanger de fail-safe positie aannemen.

Nogmaals en voor de zoveelste keer, het verhaal over antenne diversiteit. Lezen en niet meer vergeten.

Brandstof en power ? Leg eens uit :confused: :rolleyes:
Ja, doe dat eens uitleggen?
Elektro: Stick omhoog, enorm koppel en direct maximaal vermogen. 8) :D :yes:
Brandstof: Stick omhoog, brandstof wordt aangezogen, motor toert op, koppel neemt toe naarmate het toerental stijgt en dan is er pas wat vermogen. :? :(

:rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

Brandstof: Stick omhoog, brandstof wordt aangezogen, motor toert op, koppel neemt toe naarmate het toerental stijgt en dan is er pas wat vermogen. :? :(

:rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

Jij zou toch ook afscheid nemen van dit draadje? :mrgreen:

Tegen de tijd dat die brandstofgasten in de lucht zijn zitten wij al lang en breed aan een pintjuh :bye:

*drie tikkies en lopen moet zijn: 3 minuten
*afstellen en tanken duurt 5 minuten

Staan wij al met een voldaan gevoel aan de grond :D

Tegen de tijd dat die brandstofgasten in de lucht zijn zitten wij al lang en breed aan een pintjuh :bye:

Jij staat/zit sowieso altijd aan de grond... ;)

Jij zou toch ook afscheid nemen van dit draadje? :mrgreen:
Nee, ik zet mensen op de negeerlijst, wordt het allemaal een stuk korter. Jammer dat je nog hun quotes ziet en een blauwbalkje met de melding dat die persoon genegeerd wordt. :pc:

Ik voel een filmpje aankomen... :lol: :yes:

@3DFris: Ben you op de club vanavond? Ik heb wel een .iso van Small Business Server 2011 Standard Edition met legale code maar geen Dual-Layer DVD'tjes om hem op te bakken. Als je je nooitboek mee hebt, schieten we de .iso wel over. :thumbsup:

@chocotof: Ben you op de club vanavond? Zal ik kijken voor staaldraad. Anders prop ik het wel in de knutselvlieger van je. :? :yes:

Ikke straks ook wat batterijen leeg vliegen. :banana:

Zometeen lekker eten en vroeg naar bed, morgen weer lekker werken.
Helaas staat het weekend alweer voor de deur :-(

Gelukkig heb ik de sleutel van de zaak, dus kan ik ook op zaterdag en zondag naar binnen :-)

@3DFris: Ben you op de club vanavond? Ik heb wel een .iso van Small Business Server 2011 Standard Edition met legale code maar geen Dual-Layer DVD'tjes om hem op te bakken. Als je je nooitboek mee hebt, schieten we de .iso wel over. :thumbsup:

@chocotof: Ben you op de club vanavond? Zal ik kijken voor staaldraad. Anders prop ik het wel in de knutselvlieger van je. :? :yes:

Ikke straks ook wat batterijen leeg vliegen. :banana:

neeee helaas niet naar de club of vliegen dus prop hem maar in knutsel:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back