junkie rc
Forum veteraan
Heel eerlijk; Hij is groot maar echt niet mooi.
dat komt omdat er een lomp blok met proppelor op zijn neus zit , dat hoort niet bij zo'n model , dus kris moet nog even turbine motor in de romp plaatsen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel eerlijk; Hij is groot maar echt niet mooi.
dat komt omdat er een lomp blok met proppelor op zijn neus zit , dat hoort niet bij zo'n model , dus kris moet nog even turbine motor in de romp plaatsen![]()
Nederlandse Martin en daaronder Poolse Marcin :
Op zich geen probleem. Ontvanger is passief, de antennes zijn de actieve delen. Dat gedoe met laag frequent instralen is voor lange golf ontvangers.vraagje voor de zekerheid : mag ik de ontvanger op een servo plaatsen ? aangezien ik niet veel ruimte heb in de liporacer is dat de mooiste plek in dit geval .
No problemo.Heb in mijn Easy Star een andere ontvanger geplaatst en vanavond nog even getest.
Blijkt dat de motor nog steeds af en toe pruttelt.
Sleur wil je me tzt helpen de regelaar op nieuw af te stellen?
Volgens Phil is die niet goed getimed.
Zei Patries laatst ook toen we het over jou hadden.Heel eerlijk; Hij is groot maar echt niet mooi.
Who the fuck is dat? Haal je die van dat meldpunt van Greet Widlers af?Nederlandse Martin en daaronder Poolse Marcin
Zei Patries laatst ook toen we het over jou hadden.![]()
Who the fuck is dat? Haal je die van dat meldpunt van Greet Widlers af?
Wat nou Phils?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Het is dat ik een koopstop heb voorlopig ;-). Wel een leuk toestelletje voor weinig!
Ik heb voorlopig geen tijd om 'even' naar Staphorst te rijden :nooo: en om hem nou lang op mij te laten wachten vind ik ook not-done.
Helaas, wel een leuke vliegert voor heel weinigKomt bij kijken dat ik eenzelfde al heb.
Wordt tijd voor de zomer, dan kunnen we weer kamelentenen kijken![]()
![]()
@ Junkie: Madness zou ik wel willen maar Erik3b wil hem liever. Dus voor erik vraag ik: wat moet hij kosten?
Wat nou Phils?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Het is dat ik een koopstop heb voorlopig ;-). Wel een leuk toestelletje voor weinig!
Haal op dat ding, je woont er om de hoek ;-)