Knaller
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar is ook alles wel mee gezegd![]()
rol was niet helemaal optimaal.................
maar starten en landen met dat ding zou een crime zijn volgens iedereen, en die zagen er prima uit
ondanks dat dat ding na de bomen wel erg snel omlaag moest :teacher:
rol was niet helemaal optimaal.................
maar starten en landen met dat ding zou een crime zijn volgens iedereen, en die zagen er prima uit
ondanks dat dat ding na de bomen wel erg snel omlaag moest :teacher:
Heb je opgelet wat voor aanloop hij nodig had. Ga je niet redden op ons veld. Start vanaf het gras heeft veel meer lengte nodig. Hij start vanaf asfalt. Heeft dus meer snelheid.
Ik betwijfel het.
Heb je opgelet wat voor aanloop hij nodig had. Ga je niet redden op ons veld. Start vanaf het gras heeft veel meer lengte nodig. Hij start vanaf asfalt. Heeft dus meer snelheid.
Ik betwijfel het.
mee eens, maar zat ook nog dezelfde simpele uitlaat op, dus motorprestaties ruk, en heel kleine wieltjes.
Feit blijft dat iedereen er van overtuigd was dat dat ding niet los zou komen, en ook al was het geen ultrakorte start, kwam hij toch redelijk moeiteloos los.
Landingsweg zal op gras juist korter zijn want ook dan is er meer weerstand.
Ben ik het niet mee eens. Dat ding vliegt niet erg snel en stalt makkelijk zo te zien op het filmpje. En op asfalt maakt hij duidelijk makkelijker snelheid dan op gras. Zie het einde van het filmpje maar als hij omdraait en via het gras weer terug rijdt op het asfalt.
Om iedereen even uit de droom te helpen, die SU-25 zal nooit op/van terrein van Aeroclub Heemskerk vliegen/opstijgen :teacher:
waar ben je het nou niet mee eens dan![]()
Om iedereen even uit de droom te helpen, die SU-25 zal nooit op/van terrein van Aeroclub Heemskerk vliegen/opstijgen :teacher:
Sorry, ik las verkeerd. ( met 3 dingen tegelijk bezig hier) JIj schreef dat de landing korter zou zijn, en ik las dat de start korter zou zijn.
Dat was ook niet het issue Phils, no worries![]()