Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
rol was niet helemaal optimaal.................:rolleyes:
maar starten en landen met dat ding zou een crime zijn volgens iedereen, en die zagen er prima uit
ondanks dat dat ding na de bomen wel erg snel omlaag moest :teacher:

dat scheelde ook maar wijnig :D het zal maar je actie zijn bbrrrrrrrrrrrrrrrrrrr om koude rilling van te krijgen ;)

Deze week komen de leds binnen van HK. Dan lekker plakken en solderen om nightfly mogelijk te maken op de 600. Heb nog een setje align bladen liggen, die bouw ik om naar nightblades.

rol was niet helemaal optimaal.................:rolleyes:
maar starten en landen met dat ding zou een crime zijn volgens iedereen, en die zagen er prima uit
ondanks dat dat ding na de bomen wel erg snel omlaag moest :teacher:

Heb je opgelet wat voor aanloop hij nodig had. Ga je niet redden op ons veld. Start vanaf het gras heeft veel meer lengte nodig. Hij start vanaf asfalt. Heeft dus meer snelheid.

Ik betwijfel het.

Jasper of Sleur. Heeft 1 van jullie enig idee waar ik dit koper tape kan kopen?
attachment.php

Heb je opgelet wat voor aanloop hij nodig had. Ga je niet redden op ons veld. Start vanaf het gras heeft veel meer lengte nodig. Hij start vanaf asfalt. Heeft dus meer snelheid.

Ik betwijfel het.

mee eens, maar zat ook nog dezelfde simpele uitlaat op, dus motorprestaties ruk, en heel kleine wieltjes.
Feit blijft dat iedereen er van overtuigd was dat dat ding niet los zou komen, en ook al was het geen ultrakorte start, kwam hij toch redelijk moeiteloos los.:yes:
Landingsweg zal op gras juist korter zijn want ook dan is er meer weerstand.

Ik betwijfel het.

Amen to that. Deze had trouwens een richtingroer en geen vliegenmepper.
m.v.g. Erik

mee eens, maar zat ook nog dezelfde simpele uitlaat op, dus motorprestaties ruk, en heel kleine wieltjes.
Feit blijft dat iedereen er van overtuigd was dat dat ding niet los zou komen, en ook al was het geen ultrakorte start, kwam hij toch redelijk moeiteloos los.:yes:
Landingsweg zal op gras juist korter zijn want ook dan is er meer weerstand.

Ben ik het niet mee eens. Dat ding vliegt niet erg snel en stalt makkelijk zo te zien op het filmpje. En op asfalt maakt hij duidelijk makkelijker snelheid dan op gras. Zie het einde van het filmpje maar als hij omdraait en via het gras weer terug rijdt op het asfalt.

Ben ik het niet mee eens. Dat ding vliegt niet erg snel en stalt makkelijk zo te zien op het filmpje. En op asfalt maakt hij duidelijk makkelijker snelheid dan op gras. Zie het einde van het filmpje maar als hij omdraait en via het gras weer terug rijdt op het asfalt.

waar ben je het nou niet mee eens dan:confused:

Om iedereen even uit de droom te helpen, die SU-25 zal nooit op/van terrein van Aeroclub Heemskerk vliegen/opstijgen :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back