junkie rc
Forum veteraan
ik heb al een tijdje de Nemesis NXT van air-c-race in bestelling staan...dus was het al van plan![]()
wil ik wel ff voor je invliegen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb al een tijdje de Nemesis NXT van air-c-race in bestelling staan...dus was het al van plan![]()
wil ik wel ff voor je invliegen![]()
lol !
dan doel ik op jou en phils
ik heb jou nog nooit met een stingerachtige gezien .
gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren
de liporacer begint er weer op te lijken , vandaag wel weer rtf .
volgend weekend lekker air racen !
sorry, laat ik liever door een ervaren speedvlieger doen.............:rolling:
sorry, laat ik liever door een ervaren speedvlieger doen.............:rolling:
Ik heb een Stiletto en een Tracer gehad. Maar dat was nog in de tijd dat we in Purmerend vlogen..
Stiletto:
![]()
Tracer:
(kan ik even geen afbeelding van vinden). Was er in iedergeval 1 met een V staart. Ging ook als de brandweer![]()
hoe vloog de stilleto ?
Kris, kreeg je er ook de lanceerinrichting bij? Er zitten geen wielen onder en op de plaatjes zit er ook een aanhanger met katapult bij.![]()
verschil is dat jij koopt en verkoopt, ik koop alleen maar, en Kris voornamelijk, heeft alleen dingen verkocht waar hij weinig aan vond of die hij dubbel had....
heb de dogfighter verstevigd met een multiplex ingelijmd frame , zodat de neus niet meer flexed waar de motorsteun vastzit , op 4s ging het allemaal resoneren .
Zo heb je het probleem niet opgelost. Alles zal nog steeds uit elkaar rammelen. Resonantie moet je weghalen, niet de ophanging verstevigen. Een elektromotor draait zonder resonanties, propellor en spinner dus balanceren. :teacher:
En dat is twee 8O
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
En dat is twee 8O
Word er nog gevliegt vanavond?
Ik zag hem staan maar idd voor die prijs is t een koopje
@ Nijsie wil wel stingeren maar denk dat t veld goed nat is
En dat is twee 8O