Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol !

dan doel ik op jou en phils ;)

ik heb jou nog nooit met een stingerachtige gezien .
gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren ;)

de liporacer begint er weer op te lijken , vandaag wel weer rtf .

volgend weekend lekker air racen !

Ik heb een Stiletto en een Tracer gehad. Maar dat was nog in de tijd dat we in Purmerend vlogen..

Stiletto:
stiletto_100.jpg

Tracer:
(kan ik even geen afbeelding van vinden). Was er in iedergeval 1 met een V staart. Ging ook als de brandweer :yes:

hoe vloog de stilleto ?

Strak en hard! :yes:

Is een kleiner model dan de Stinger. Ik heb een groene gehad en een paarse. De groene heb ik ooit nog eens verkocht / geruild met Erik3D. Misschien heeft ie hem nog? (geen idee!)

Voor de mooigheid moet je er een 3,5cc speedmotor inbouwen, met achteruitlaat. Die komt dan onder de romp eruit.

Kris, kreeg je er ook de lanceerinrichting bij? Er zitten geen wielen onder en op de plaatjes zit er ook een aanhanger met katapult bij. ;)

Gewoon uit de hand starten? Beetje weggooien moet lukken...

*ik niet in ieder geval* ;)

verschil is dat jij koopt en verkoopt, ik koop alleen maar, en Kris voornamelijk, heeft alleen dingen verkocht waar hij weinig aan vond of die hij dubbel had....

Dubbel had of dubbel gevouwen had? :rolling:

heb de dogfighter verstevigd met een multiplex ingelijmd frame , zodat de neus niet meer flexed waar de motorsteun vastzit , op 4s ging het allemaal resoneren .

Zo heb je het probleem niet opgelost. Alles zal nog steeds uit elkaar rammelen. Resonantie moet je weghalen, niet de ophanging verstevigen. Een elektromotor draait zonder resonanties, propellor en spinner dus balanceren. :teacher:

Zo heb je het probleem niet opgelost. Alles zal nog steeds uit elkaar rammelen. Resonantie moet je weghalen, niet de ophanging verstevigen. Een elektromotor draait zonder resonanties, propellor en spinner dus balanceren. :teacher:

verstevigen kan nooit kwaad , maar ik ga idd ook de prop balanceren ;)

Nope, geen gevlieg voor mij :nooo: Kom wel ff kijken met Joop en Marsie

@ Vinnie en Junkie: idd een koopje en deze is mooier :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back