Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Jasper
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Prima servo maar als hij er nu 1 moet kopen raad ik hem toch een BLS van futaba aan. Ikzelf heb de brushless versie van de S9254 Niks te klagen![]()
Wat ook bijzonder goed werkt is gewone Uhu hard lijm.... 8Owaarmee kun je abs mee lijmen, is daar speciaale lijm voor of moet je het doen met 2 componenten ik weet het niet ????????:help:
hallo zie ik je dinsdag knaller
![]()
Wat ook bijzonder goed werkt is gewone Uhu hard lijm.... 8O
klinkt gek, maar is naast stabilit express een van de beter lijmen voor ABS.![]()
dank u ,voor de info maar als het goed is neemt PB wat mee voor mijn![]()
Maar Uhu heb je liggen, en kan je doorbouwen ;-)
@ ronald
heb je hem nog getest s`morgens in de zon met weinig wind???? het werdt in de middag koud met meer wind
yes, even in ons "natuurpark"
Echt super strak, uiteraard wat kleine dingen moeten gaat "tunen" .
Waarschijnlijk straks de grote props er weer op, met hard omhoog gaan sloeg de lipo failsafe in op ong. 40meter hoog (10,2V) op 3S..., dus hij trekt dan te veel stroom.. uit de accu was na het landen maar 900mA getrokken van de 3000mA
Grotere prop klinkt dan gek, maar ik moet nu te veel toeren draaien om goed te vliegen..
Van de week maar even hopen op minder wind en regen![]()
dus als ik het goed begrijp, trok hij op dat moment meer dan 3 A uit de accu en deze viel in failsafe .![]()
@ Ronald: Staan de roggelaars niet in hard cut-off? Misschien die ook even programmeren
Yep, goede tip : yes:
ik heb nu de eigenbouw roggelaars van rob erop zitten, zo ver ik weet zit daar helemaal geen eigen "intelligentie" meer in...
De regelaars tripten niet, maar de beveiliging software van de Naza registreerden een spanning dip van 9,9V of minder waardoor "auto landing" wordt geactiveerd en hij langzaam naar beneden komt 8O
Gorby's auto land systeem werkt ook altijd en neemt een stuk minder ruimte in op de terug wegWel mooi dat auto-land systeem van Naza.
@ Vinnie: Dat Dreumexspul werkt goed... de afgelopen tijd steeds als ik aan de Dazzler ging bouwen en gisteren met vliegen had ik mijn handen er mee ingesmeerd. Mijn handen zaten toch wel flink onder de drap gisteren, maar geen rare dingen nu op mijn klauwen![]()
Gorby's auto land systeem werkt ook altijd en neemt een stuk minder ruimte in op de terug weg![]()
oke goed om telezen
geen brandstof beperking meer
wanneer gaan we de stinger bouwen??? hahahaha
las dat de dazzler goed vliegt
neem hem volgende keer ook mee kunnen we formatie vliegen
Yep, lag samen met wat paaskuikens bij de vale gieren. 8O@ Sleur: Heb je de Paashaas al gezien in Artis?![]()
ABS lijmen alle bootjesvaarders met Pattex Stabilit (eventueel Stabilit Express). Is watervast, hecht uitstekend en toch nog iets flexibel.waarmee kun je abs mee lijmen, is daar speciaale lijm voor of moet je het doen met 2 componenten ik weet het niet ????????:help:
jongens ; zoek maar vast dekking , krissie heeft er al op geboden 8-O
Marktplaats.nl > Groot model Fighter spanwijdte 3 meter - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Vliegtuigen en Helikopters