Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
edje_doingitwrong.jpg

Deze dus

@Jasper
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Prima servo maar als hij er nu 1 moet kopen raad ik hem toch een BLS van futaba aan. Ikzelf heb de brushless versie van de S9254 Niks te klagen :thumbsup:

Ja bedankt voor het mee denken. Ik ga inderdaad voor een BLS servo.
Denk dat het de BLS-251 gaat worden. Daar zie ik goede berichten van en die staat ook in de Vstabi software. De BLS-254 is de brushless versie van de 9254.

Morgen maar even scoren.

Laatst bewerkt door een moderator:
waarmee kun je abs mee lijmen, is daar speciaale lijm voor of moet je het doen met 2 componenten ik weet het niet ????????:help:
Wat ook bijzonder goed werkt is gewone Uhu hard lijm.... 8O

klinkt gek, maar is naast stabilit express een van de beter lijmen voor ABS. :yes:

@ ronald
heb je hem nog getest s`morgens in de zon met weinig wind???? het werdt in de middag koud met meer wind

yes, even in ons "natuurpark" :yes:

Echt super strak, uiteraard wat kleine dingen moeten gaat "tunen" .

Waarschijnlijk straks de grote props er weer op, met hard omhoog gaan sloeg de lipo failsafe in op ong. 40meter hoog (10,2V) op 3S..., dus hij trekt dan te veel stroom.. uit de accu was na het landen maar 900mA getrokken van de 3000mA

Grotere prop klinkt dan gek, maar ik moet nu te veel toeren draaien om goed te vliegen..

Van de week maar even hopen op minder wind en regen :thumbsup:

yes, even in ons "natuurpark" :yes:

Echt super strak, uiteraard wat kleine dingen moeten gaat "tunen" .

Waarschijnlijk straks de grote props er weer op, met hard omhoog gaan sloeg de lipo failsafe in op ong. 40meter hoog (10,2V) op 3S..., dus hij trekt dan te veel stroom.. uit de accu was na het landen maar 900mA getrokken van de 3000mA

Grotere prop klinkt dan gek, maar ik moet nu te veel toeren draaien om goed te vliegen..

Van de week maar even hopen op minder wind en regen :thumbsup:

dus als ik het goed begrijp, trok hij op dat moment meer dan 3 A uit de accu en deze viel in failsafe .:confused:

dus als ik het goed begrijp, trok hij op dat moment meer dan 3 A uit de accu en deze viel in failsafe .:confused:

Hmm, of de accu's (nieuw 3000mA 20C ) kunnen het gevraagde vermogen niet leveren waardoor de spanning onderuit gaat.

Helaas ken ik geen belastings grafiek van deze zippy's vinden.

maar het zal me niets verbazen dat deze 4 motoren >40 tot60A trekken bij vol wegvliegen..
@ Ronald: Staan de roggelaars niet in hard cut-off? Misschien die ook even programmeren

Yep, goede tip : yes:

ik heb nu de eigenbouw roggelaars van rob erop zitten, zo ver ik weet zit daar helemaal geen eigen "intelligentie" meer in...

De regelaars tripten niet, maar de beveiliging software van de Naza registreerden een spanning dip van 9,9V of minder waardoor "auto landing" wordt geactiveerd en hij langzaam naar beneden komt 8O

Yep, goede tip : yes:

ik heb nu de eigenbouw roggelaars van rob erop zitten, zo ver ik weet zit daar helemaal geen eigen "intelligentie" meer in...

De regelaars tripten niet, maar de beveiliging software van de Naza registreerden een spanning dip van 9,9V of minder waardoor "auto landing" wordt geactiveerd en hij langzaam naar beneden komt 8O

Aha, regelaars zijn dus uitgesloten :yes:
Wel mooi dat auto-land systeem van Naza.

@ Vinnie: Dat Dreumexspul werkt goed... de afgelopen tijd steeds als ik aan de Dazzler ging bouwen en gisteren met vliegen had ik mijn handen er mee ingesmeerd. Mijn handen zaten toch wel flink onder de drap gisteren, maar geen rare dingen nu op mijn klauwen :thumbsup:

oke goed om telezen
geen brandstof beperking meer
wanneer gaan we de stinger bouwen??? hahahaha
las dat de dazzler goed vliegt
neem hem volgende keer ook mee kunnen we formatie vliegen

Gorby's auto land systeem werkt ook altijd en neemt een stuk minder ruimte in op de terug weg:thumbsup:

LOL :p

oke goed om telezen
geen brandstof beperking meer
wanneer gaan we de stinger bouwen??? hahahaha
las dat de dazzler goed vliegt
neem hem volgende keer ook mee kunnen we formatie vliegen

prop is alleen nog te groot, de motor komt niet echt op toeren in de lucht.
Bij gebrek aan een betere prop had ik v/d week een 11 x 8 meegenomen.
Binnenkort (als het beter weer is) maar eens kijken met een andere prop.
Ook las ik dat ik eventueel de resopijp dichter op de bocht moet zetten.

En ja die Stinger... vrouw keurt het nu vast niet goed als ik hem koop :rolleyes: Helaas eerst andere prioriteiten maar ik hoop hem nog wel dit seizoen nog te kunnen vliegen :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back