Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, wat een weer. Eerst even lekker eten met de kids en daarna paaseieren skilderen 8O
Accu's zijn allemaal geladen (zenderaccu, ontvangeraccu en startaccu) dus ik ben er helemaal klaar voor
Moeders de vrouw werkt tot 14.15 uur... daarna kom ik naar het veld
@ Iedereen:
Vrolijk Pasen
*frustraties bespeurt*Vrolijk pasen ?
De bewolking trekt alweer binnen, zonde van de tijd dat verplichte gevreet dus ;-)
Vanmiddag meer wind en de zon gaat met vakantie
Morgen de gehele dag butweer, dus binnenzitten :-(
*hekel heeft aan opgelegde verplichtingen
Vrolijk pasen ?
De bewolking trekt alweer binnen, zonde van de tijd dat verplichte gevreet dus ;-)
Vanmiddag meer wind en de zon gaat met vakantie
Morgen de gehele dag butweer, dus binnenzitten :-(
*hekel heeft aan opgelegde verplichtingen
Weekend is weer bijna om hè![]()
*frustraties bespeurt*
Wat maakt een beetje wind nou uit als je gaat vliegen? Als je alleen maar leutert dan is dat lastig natuurlijk.Morgen traditioneel eieren zoeken in de Artis. :?
Even een mooi liedje om weer op te vrolijken
ja deze versie is zoveel mooier als het origineel !
En tot overmaat van ramp een lang weekend en dan is het klutweer. :rolling: Toch zou Siggy bij moeten zijn, komende werkweek is een dag korter.Weekend is weer bijna om hè![]()
Al die versies hangen me nu wel aardig de keel uit. En of je dan met kopjes en lepeltjes pingelt of niet, doet er niet aan toe. Beetje nare aan de radiozenders, ze draaien elk uur dezelfde plaatjes en na een week ben je ze zat. En de betere zenders kun je weet niet overal ontvangen.ja deze versie is zoveel mooier als het origineel !
Als eerste op het veld
Vrijgezel zijn heeft zo zijn voordelen.Als eerste op het veld