Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, wat een weer. Eerst even lekker eten met de kids en daarna paaseieren skilderen 8O

Accu's zijn allemaal geladen (zenderaccu, ontvangeraccu en startaccu) dus ik ben er helemaal klaar voor :p

Moeders de vrouw werkt tot 14.15 uur... daarna kom ik naar het veld :banana:

@ Iedereen:

Vrolijk Pasen

-1 :p

mijn favo vliegers liggen in da lappenmand , dus geen gevlieg .
en ik heb gezinsdag ,dus het gaat hem niet worden vandaag .

mooi weertje ,dus geniet er maar van , kleed je wel dik aan , het lijkt wel winter , brrr ! :eek: ;)

grtz la junk

Inderdaad, wat een weer. Eerst even lekker eten met de kids en daarna paaseieren skilderen 8O

Accu's zijn allemaal geladen (zenderaccu, ontvangeraccu en startaccu) dus ik ben er helemaal klaar voor :p

Moeders de vrouw werkt tot 14.15 uur... daarna kom ik naar het veld :banana:

@ Iedereen:

Vrolijk Pasen

Vrolijk pasen ?

De bewolking trekt alweer binnen, zonde van de tijd dat verplichte gevreet dus ;-)

Vanmiddag meer wind en de zon gaat met vakantie :-)

Morgen de gehele dag butweer, dus binnenzitten :-(

*hekel heeft aan opgelegde verplichtingen

-1 Veel plezier allen op het veld. Had graag gekomen, maar helaas andere verplichtingen (ook wel leuk hoor, moeder de vrouw viert haar verjaardag vandaag) :new-bday:

@Sleur; ik weet t, ik zeg vaak dat vliegers blijven en dan staan ze ineens te koop :oops:

Aan de andere kant, als ik de Funcub weg doe, dan doe ik ook de FPV setup erbij.. ;) Die zit namelijk ingebouwd en weg gewerkt in de Funcub.
Denk niet dat het zo'n vaart zal lopen dus. gehe.

Vanmiddag met paps even overleggen welke vliegtuigjes op zolder ruimte mogen maken voor andere exemplaren. whaha.

Vrolijk pasen ?

De bewolking trekt alweer binnen, zonde van de tijd dat verplichte gevreet dus ;-)

*frustraties bespeurt* :hammer:

Wat maakt een beetje wind nou uit als je gaat vliegen? Als je alleen maar leutert dan is dat lastig natuurlijk. ;) Morgen traditioneel eieren zoeken in de Artis. :?

Vrolijk pasen ?

als het zonnetje weg is en de wind trekt aan , dan weet jij hoe het aanvoelt , iets met gisteren ;)

Weekend is weer bijna om hè :mrgreen:

neehoor , het is denkbeeldig zaterdag nu ;)

*frustraties bespeurt* :hammer:

Wat maakt een beetje wind nou uit als je gaat vliegen? Als je alleen maar leutert dan is dat lastig natuurlijk. ;) Morgen traditioneel eieren zoeken in de Artis. :?

morgen zou ik wel een paraplu meenemen naar artis ;)

ikke gaat ff stukkie fietsen met das gezin , is weer eens wat anders ;)

net weer wat spul besteld bij rct , dan kunnen volgend weekend de snelle kistjes weer los :cool:

iemand nog interesse in 3 bigscales ? , weg met die suffe dingen
ps , heb ook nog 2 baja's staan , wil vast wel iemand kopen :p

Weekend is weer bijna om hè :mrgreen:
En tot overmaat van ramp een lang weekend en dan is het klutweer. :rolling: Toch zou Siggy bij moeten zijn, komende werkweek is een dag korter. :yes:

ja deze versie is zoveel mooier als het origineel !
Al die versies hangen me nu wel aardig de keel uit. En of je dan met kopjes en lepeltjes pingelt of niet, doet er niet aan toe. Beetje nare aan de radiozenders, ze draaien elk uur dezelfde plaatjes en na een week ben je ze zat. En de betere zenders kun je weet niet overal ontvangen. :( CDtje dan maar, of beter nog web DVDtje vol MP3s. Dagen muziek zonder één keer hetzelfde nummer. 8)

Nog even wat koffie erin en dan richting veld. :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back