BYM
Forum veteraan
iemand nog een spektrum ar 7000 in de aanbieding?
zoek er nog 1 voor de eliminator
Ik zal ff kijken voor je vanavond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
iemand nog een spektrum ar 7000 in de aanbieding?
zoek er nog 1 voor de eliminator
ikBouwen wordt toch niet gedaan dus ik ga ook vliegen
![]()
Goedkope lader met voldoende vermogen:
HobbyKing R/C Hobby Store : HobbyKing ECO6-10 200W 10A 6S Bal/Dis/Cyc Charger w/ acc.
Oke bedankt ga ik die maar bestellen
Post gericht aan Sleur:
Zijn er mensen met ervaring met deze lader? Ik zou eerder voor de accucel 8 gaan van HK.
Prima laders die accucel 8. Phil heb er 1, en Tito heb er 1. En volgens mij wel meer mensen. Maar ik ben gek op deze: Hyperion : HobbyManiac.Com, Proud to be a Maniac!
Wel andere prijsklasse,maar ook andere kwaliteits klasse, en meer functies.
![]()
![]()
+1 Vanmorgen de vliegers al in de auto gelegd, batterijen waren reeds geladen. Dus straks terug naar kantoor en dan gelijk door naar het veld (ca. 17:30/18:00).
Ik vlieg van Singapore naar Surabaja (Java), alwaar ik van alles te zien ga krijgen, onder andere Mount Bromo, adat bruiloft in midden Java, en ga ook nog even naar Bali ja, en nog een ander eiland ook met zo'n taktaktakplofplofplofplof bootje ....
*zin heeft in vakantie*
Post gericht aan Sleur:
Zijn er mensen met ervaring met deze lader? Ik zou eerder voor de accucel 8 gaan van HK.
junkie kun je mijn enkel de foto stuuren vind hem wel leuk svp![]()
Nah, dan zat-ie nu al aan de kant. En hij zat toch niet 150km bij Aberdeen vandaan? :nooo: Hij zat ergens in Scandinavie.@oliesjeik, toevallig op een total platform geweest?