Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima laders die accucel 8. Phil heb er 1, en Tito heb er 1. En volgens mij wel meer mensen. Maar ik ben gek op deze: Hyperion : HobbyManiac.Com, Proud to be a Maniac!

Wel andere prijsklasse,maar ook andere kwaliteits klasse, en meer functies.

Ja oke dat is waar maar mischien in de toekomst dat ik tog wel brandstof ga vliegen maar nu is mijn pa steets mijn lipotjes aan het laden ( wel lekker goedkoop zo :) ) maar als ik zelf even wil vladeren moet ik steets naar zijn huis om me lipos op te halen

Dan is een accucell 8 toch perfect?

neem aan dat het niet meer dan 4s is dat je gaat laden. Dat red je daar wel mee op 2c. waarschijnlijk.

ik wil ook vliegen man, maar mijn vrouw maakt eerst lekker het eten klaar spuitjes uit de oven heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk:D

Ik vlieg van Singapore naar Surabaja (Java), alwaar ik van alles te zien ga krijgen, onder andere Mount Bromo, adat bruiloft in midden Java, en ga ook nog even naar Bali ja, en nog een ander eiland ook met zo'n taktaktakplofplofplofplof bootje ....
*zin heeft in vakantie*

veel plezier goos :p

ik ben ook toe aan vakantie ,en nadat de huidige klus af is neem ik ook ff vrij , ben ff klaar met dat eeuwige gewerk :mad:
kom nergens aan toe omdat het nogal veel tijd neemt .

ik rijd bijvoorbeeld al maanden op mijn motor met een te kale voorband , kom er niet aan toe , klusjes thuis is afmaken enz..
en uiteraard ff een werkdag aan mijn vliegvloot werken ,staat alles weer klaar .

net ff bij Q geweest en een klapprop voor de dogfighter gehaald , alsmede een benzine bestendig rubber voor de tank voor mijn xtra .

veel plezier op das velt , neem het er maar ff van , vanaf donderdag word het weer slechter en kouder weer , in het weekend nog maar 9 graden :(

na het weekend uiteraard weer prachtig weer voorspellen ze 8-O

groetjes ;)

Post gericht aan Sleur:

Zijn er mensen met ervaring met deze lader? Ik zou eerder voor de accucel 8 gaan van HK.

Is dat van belang? Goede prijs/prestatie is toch niets mis mee? En 50W meer vermogen is toch mooi meegenomen voor minder geld. Daarnaast gebruikt mijn neefje de ECO 6 en dit doet het prefect.

junkie kun je mijn enkel de foto stuuren vind hem wel leuk svp:D

deze bedoel je ?
alsjeblieft , ff rechtermuisknop en kopieeren maar .;)

ach2010.jpg

zo,zo , junkie heeft vanavond zowaar iets geknutseld aan de dogfighter ,en heeft er een klapprop op gezet .

de tank v/d xtra kon ik niet afmaken , ik had te dikke benzine slang :mad:

het jeukt me om dit kistje te bestellen HobbyKing R/C Hobby Store : Electric Fiberglass Pylon Racer 930mm Blue (ARF)

bevalt me wel die speed kistjes , en deze blijft netjes tov piepschuim .
leuke 4s setup erin en gaan :p

welterusten .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back