Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kris? Wat doe je nou? Krash je je Extra... :(

Heb er nog eentje staan ;-)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Voor jou voor 100, of 50 zonder de motor.. :)

Ja ik heb er nog 1 staan gelukkig,ik hou je aanbod nog even in gedachten.
Ruimte in de hangaar is schaars maar een extra Extra is misschien niet gek

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede morgen

Ja zal maar je papiertje hebben gehaald en vandaag met het mooie vlieg weer moetten werken wat zal je je dan kloten voelen zeg :)

We mogen weer een weekje werken, en dat met dit mooie weer :D
Hopelijk stellen ze de weersverwachting voor komend weekend nog bij, anders vd week maar even een snipperdagje nemen 8-O

Pasar malang malieveld aankomend weekeinde, zou mooi ruk zijn als ik een voorproefje van Indonesie in het water zou zien vallen ...

Klopt, alhoewel ik wel de 50cc DA hou. Je weet maar nooit wat er nog eens op je pad komt :)

Speaking about that. @RonaldR: Kan ik jouw bok eens lenen om die 50cc DA van mij in te laten lopen?

Goedemorgen allemaal,

@spike, no problem, staan in de hangaar.. , laat maar weten waneer je weer eens deze kant opkomt..

Chips, komt het voorjaar, moet ik 3 dagen in milaan op een beurs staan.... :?

Heb even een test gedaan met de GPS, maar er loopt geen data. Die nieuwe van mij moet zeker nog geprogd worden met de juiste output en datasspeed? Kan je vertellen hoe ik dat doe met die RX,TX,GND en 5volt.
Ik zal de bedrading vanavond even schetsen en eventueel kunnen we hem dinsdag of zo in een test setup programmeren. Maar ook out-of-the-box moet het werken, de gps geeft alleen wat meer data af.

Pasar malang malieveld aankomend weekeinde, zou mooi ruk zijn als ik een voorproefje van Indonesie in het water zou zien vallen ...
Je moet ook niet in de moesson tijd gaan. :rolling:

Ja ik heb er nog 1 staan gelukkig,ik hou je aanbod nog even in gedachten.
Ruimte in de hangaar is schaars maar een extra Extra is misschien niet gek

Ik merk het wel :-). Hij staat wel in de weg (voor het nieuwe project), maar heb er geen haast bij om hem snel te verkopen.

Goedemorgen allemaal,

@spike, no problem, staan in de hangaar.. , laat maar weten waneer je weer eens deze kant opkomt..

Helemaal top! Ben benieuwd of de DA50 het doet namelijk. Zal haast wel, maar toch. haha

Geachte Heer/Mvr

Ik heb deze product niet in voorraad , wel bij de leverancier .

Als u deze product vandaag besteld , kunt u morgen loop van de dag ophalen of laten bezorgen . ( voorraad bij de leverancier)

http://www.sask.nl/componenten/geluidskaarten/extern/swx-sc016/sweex-external-sound-card-7-1-usb-2-0/

Met vriendelijk groet .

S Arslan

--
i_safe.gif

Ja, en? Ga je dat op je 600 zetten en dan het geluid van een nitro motor nadoen? :? :rolling: Ies wel goet Nederlandschj hè. :(

Goedemorgen allemaal,

Chips, komt het voorjaar, moet ik 3 dagen in milaan op een beurs staan.... :?

Daar heb je om gevraagt heb ik ik gehoort :D :D. Het is wel kloten voor je hier is het mooi weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back