Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net weer terug van de dierenarts. Kat even bloed af laten nemen om zijn schildklierwaardes te controlleren. Hij heb een te snel werkende schildklier.( in tegenstelling tot zijn baasje die een te traag werkende heeft waarschijnlijk ;) )

Anyhow, weer 180 euro achteruit :) :( ;) :banana: :( :(

@junkie, ligt jouw regelaar voor of achter de accu in de dogfighter?
Anders moet ik ff draad bijbestellen voor het verlengen van de kabels...

Dat lijkt me niet...............volgens mij ben ik de topic starter toch???

Dit draadje is opgezet voor VLIEGERS OMGEVING IJMOND, dat er af en toe ook over autootjes gepraat wordt prima, maar het topic is vliegen wat mij en andere bezoekers van dit draadje betreft.

Anders misschien een idee om het andere draadje om te dopen naar Rijders omgeving Zaandam???

ik lust wel meer , maar moet ook nog ff koken voor floor en papa spelen ;)

@junkie, ligt jouw regelaar voor of achter de accu in de dogfighter?
Anders moet ik ff draad bijbestellen voor het verlengen van de kabels...

ik heb mijn regelaar in het midden ,dus onder de canopy , en de zelfde hoogte als mijn lipo , ik heb wel wat piepschuim weg gesneden zodat de regelaar in het piepschuim verzonken ligt en de lipo er ook nog in kan .
lastig uit te leggen , straks maar ff een fotootje ;)

neem niet te lichte lipo's , je hebt best wat gewicht voorin nodig .
ik vlieg 3s 2650 zippy's ,en die liggen ver naar voren , 1cm achter de motor .

ik lust wel meer , maar moet ook nog ff koken voor floor en papa spelen ;)

ik heb mijn regelaar in het midden ,dus onder de canopy , en de zelfde hoogte als mijn lipo , ik heb wel wat piepschuim weg gesneden zodat de regelaar in het piepschuim verzonken ligt en de lipo er ook nog in kan .
lastig uit te leggen , straks maar ff een fotootje ;)

neem niet te lichte lipo's , je hebt best wat gewicht voorin nodig .
ik vlieg 3s 2650 zippy's ,en die liggen ver naar voren , 1cm achter de motor .

4S vliegen, probleem opgelost :-)

Of de regelaar in de neus...

Weinig motoren in DE, Motor dus uit HK < 22 euro dus mag TNT het gewoon laten doorkomen...

De regelaar wel uit DE, scheelt maar 1 usd.

In het najaar vliegen dus.

4S vliegen, probleem opgelost :-)

probleem was al opgelost , maar straks komt idd de zwaardere buitenloper erin , dus kunnen de lipo's weer wat naar achteren ;)

savage35 ; zo heb ik de roggelaar zitten , als jij smallere lipo's heb hoef je de regelaar niet te verzinken in het piepschuim .
ik heb de dogfighter aangepast aan mijn lipo's

dog002.jpg

dog003.jpg

en straks ff deze vlieger van stof ontdoen en de tank inbouwen

xtra001-1.jpg

Of de regelaar in de neus...

Weinig motoren in DE, Motor dus uit HK < 22 euro dus mag TNT het gewoon laten doorkomen...

De regelaar wel uit DE, scheelt maar 1 usd.

In het najaar vliegen dus.

andre v/d club heeft ook de regelaar in de neus gebouwd ,maar puur om meer gewicht voorin te krijgen , dit komt waarschijnlijk omdat hij met de voorgeschreven lipo's vliegt (2200mah) .
ik heb 2650 mah erin , dus heb ik genoeg gewicht voorin .

lijkt me ook niet lekker de regelaar voorin te hebben , er is weinig plek ,en bij een crash met neus naar beneden word je regelaar stuk geslagen door de lipo denk ik .

gewoon even kijken hoe je uitkomt met je balanspunt

Zo net weer terug van de dierenarts. Kat even bloed af laten nemen om zijn schildklierwaardes te controlleren. Hij heb een te snel werkende schildklier.( in tegenstelling tot zijn baasje die een te traag werkende heeft waarschijnlijk ;) )

Anyhow, weer 180 euro achteruit :) :( ;) :banana: :( :(

Dat was je Rustler ;)

Dat lijkt me niet...............volgens mij ben ik de topic starter toch???

Dit draadje is opgezet voor VLIEGERS OMGEVING IJMOND, dat er af en toe ook over autootjes gepraat wordt prima, maar het topic is vliegen wat mij en andere bezoekers van dit draadje betreft.

Anders misschien een idee om het andere draadje om te dopen naar Rijders omgeving Zaandam???

Hmmmm, slowchatdraadjes van Zaandam hebben als enige de vrijstelling van Robert om ze slowchat te houden. Deze moet dan maar gewist worden ;)

Beter nog, titel aanpassen naar vliegers omgeving Zaandam/IJmond. Dan mag het wel weeer :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back